4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Superune

Kan EpsonStylus DX4850 niet installeren/Voeg toe-knop=grijs

Beste iedereen.

Ik probier hier een Stylus Color DX 4850 (alles-in-1) aan de praat te krijgen op een Mac Mini 1.66 Intel Core Duo (OSX.4.7) maar dat lukt niet. In de printerlijstkiezer staat ie wel netjes in het rijtje als ik de USB kabel inplug maar het knopje “voeg toe” blijft grijs als ik de printer daarin selecteer.

Ik krijg ook niet de melding dat de drivers niet zouden geïnstalleerd zijn of zo. Dat zijn ze sowieso wel: via de epson-site.

Aan de printer ligt het niet want die werkte vorige week prima op een iMac G3 OSX4.7

Iemand een idee?

Bijdrager
    CaDoc

Heb zelf een paar weken geleden een Epson Stylus DX4800 gekocht. Alle drivers (3x) geïnstalleerd voordat ik de printer aansloot en daarna pas de printer aangesloten. Alles werkte daarna direkt naar behoren. Dit op een Mac Mini G4.

Volgens mij zijn de drivers voor de 4850 en 4800 dezelfde, ik kan namelijk kiezen.

Bijdrager
    AppeltjeLimburg

Ik heb vandaag de DX4800 gekocht.
    Op de bijgevoede cd-rom staan geen mac drivers.
    Op de website van epson gekeken, daar 3 een drivers geselecteerd, voor mac osX power pc.
    Deze geinstalleerd, maar ik kan niet printen.

Ik krijg de printer niet toegevoegd in de lijst. Als ik op het menu item toevoegen klik, dan gebeurt er verder niets, ik krijg geen volgend menu. De optie toevoegen is echter niet grijs.

Het printer hulp programma en de scanner doen het wel.

Als ik dit had geweten, had ik hem niet gekocht.
    Misschien weten jullie raad.

Hetty

Bijdrager
    CaDoc

Mmm.. Helaas voor jou gebruik ik die 4800 niet meer. Hij gebruikte zoveel inkt dat ik uit arre moede maar een kleine laserprinter heb gekocht.

Heb niet veel plezier van die 4800 gehad; wellicht kan je hem nog ruilen :oops:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.