9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    gsmaster

Kan een versleten batterij de snelheid van filmpjes op het net beïnvloeden?

Hallo,

sedert een tijdje merk ik dat mijn macbook pro het soms moeilijk heeft met het afspelen van internetfilmpjes… Hij gaat sneller haperen in het beeld.
    Zou dit kunnen door een batterij die wat versleten geraakt?

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Kortweg: nee.
    Want dan zou je veel meer symptomen moeten hebben. Kijk eens in activiteitenweergave bij “alle processen” hoeveel %CPU er gebruikt wordt.

Bijdrager
    LighScan

Internetfilmpjes zijn meestal Flash, in dat geval kan je eens een update proberen uit te voeren van Adobe Flash Player.

Bijdrager
    gsmaster

Mijn cpu heeft meestal rond de 50 a 60% over bij het afspelen van dergelijke films…
    Men ram geheugen heeft rond de 500mb over van de 2 Gb.

Flash ga ik idd eens updaten en zien of dat kan helpen.

Bijdrager
    Лукас

gsmaster, ik heb precies hetzelfde met flash filmpjes de laatste paar weken. De simpelste taken worden soms laggy als ik op youtube zit. Bijna 100% flash issue (temeer omdat ik het met HTML5 video niet heb).

Bijdrager
    gsmaster

@LucasJV: bij mij worden andere zaken niet laggy. En het gaat niet altijd om youtube filmpjes… Bij video’s van insidegamer.nl heb ik het ook vaak.

Gaat het om een laptop bij jou?

Bijdrager
    Лукас

Jup, MBP.

Bijdrager
    gsmaster

Het probleem zit dus niet bij de batterij voor de mensen die deze nog volgen…
    Ik heb een nieuwe batterij gekocht en het probleem blijft.

Bijdrager
    CedricH

Kan volgens mij niet aan de batterij liggen ook, ik heb zelf een oude MacBook met kapotte batterij en die speelt nog mooi vlot alle filmpjes

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.