8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    LighScan

Kan Diablo 2 niet installeren

Ik heb hier de originele CD’s van Daiblo 2 liggen die ik vroeger graag speelde op een Windows-machientje. Tot mijn grote verrassing, en vreugde, zag ik bij eisen opeens ook “macintosh” staan :D

Ik steek CD1 in, en inderdaad, er zit zo’n installatie op… Maar helaas krijg ik meteen met deze error te verduren :oops:

Is er nog een manier om dit spel geïnstalleerd te krijgen? Middels een update ofzo? :?

Bijdrager
    Ian83

Diablo 2 is eigenlijke te oud voor Mac OS X (is nog voordat OS X uitkwam uitgebracht). Je kunt even op de site van Blizzard kijken. Ik had met de originele Starcraft hetzelfde probleem, maar daar hebben ze een OS X installer voor gemaakt waarmee je met de originele cd het alsnog kan installeren.

Bijdrager
    LighScan
    Bijdrager
    KwisA

Er is een Installer voor mac os X

Helaas werkt Diablo II niet op men Macbook Pro om dat deze geen kleuren onder de Duizend kan weergeven,
    het instaleeren werkt wel goed.

Bijdrager
    LighScan

Installeren is gelukt, maar ik kan het spel niet starten. Inmiddels ook de Expansion (welke ook legaal is) prima kunnen installeren.

Ook de laatste update, zijnde 1.12a geïnstalleerd. Echter, zodra ik het spel wil opstarten crasht dit onmiddelijk.

- Fixed an incompatibility between Rosetta and OpenGL mode on Intel Mac.

Echt goed werk hebben ze kennelijk niet geleverd. :?

Wat een miserie zeg. :innocent:

Hmm, ze hebben wel aan veel gedacht:p

http://us.blizzard.com/support/article.xml?articleId=20732&categoryId=2625&parentCategoryId=2613&pageNumber=1

Bijdrager
    iMous

Op mijn iMac G5 draaide het prima met de OSX installer.. Op de Intel Mini nog niet geprobeerd.

Bijdrager
    LighScan

Zelfs met de handleiding, nieuwste patches etc geïnstalleerd enzoverder lukt het me maar niet. Ook al bieden ze in zoverre wel support voor Intel Macs. Hoe dan ook, ik heb een e-mail gestuurd naar hen. Ze zullen me toch niet neerschieten zeker? :)

Bijdrager
    iMous

Ach en anders gewoon ‘ Raise Skelleton’:lol:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.