4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    wido

Kan de wireless Mighty Mouse een netwerkverbinding verstoren

Tot voor enkele weken had ik geregeld problemen met mijn draadloze netwerkverbinding, deze viel dan uit en ik moest telkens handmatig het netwerk kiezen, om gek van te worden! Toen ik mijn iMac net had, bijna een jaar geleden, had ik dit nooit, het probleem ontstond pas na een paar maanden.
    En… omdat ik gek werd van mijn bluetooth wireless mighty mouse, heb ik die vervangen door de muis die bij de iMac zat, dus de mighty mouse met draadje. En sindsdien is de draadloze netwerkverbinding nooit meer uitgevallen, echt geen een keer. En in het begin had ik dus ook de bedrade mighty mouse, pas na enkele maanden kocht ik die wireless.. Als router gebruik ik trouwens een Linksys
    Dus: kan het zo zijn dat het een met het ander te maken heeft, dat dus de wireless mighty mouse ‘stoort’ op de draadloze netwerkverbinding, of is dat verbeelding? Weet iemand dat?

Bijdrager
    iJoost

Als het gaat om storing op een draadloos netwerk kan van alles de oorzaak zijn.

Bijdrager
    ob1mac

Ik heb precies dezelfde ervaring gehad! Bluetooth heeft invloed op netwerk verbinding, geldt voor MM maar ook voor bijvoorbeeld mobiele tel met bluetooth headset!

Bijdrager
    arri

zit allemaal in hetzelfde frequentie gebied, dus inderdaad een mogelijke oorzaak…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.