9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    jurian

kan de server niet vinden

Ik ben een beetje aan het experimenteren met Joomla!, maar nu kan ik sinds gisteren mijn voorbeeld pagina niet meer bekijken, ik kan zelfs niet bij http://www.sohosted.com komen. De pagina’s worden niet meer geopend.

Wat kan hier de oorzaak van zijn? Ik heb de cache bestanden al verwijderd en opnieuw geprobeerd, het is niet alleen met Safari, maar hetzelfde probleem heb ik ook met Firefox.

BVD

Bijdrager
    1984

Misschien je cookies eens verwijderen :| Hier opent de vermeldde url normaal

Bijdrager
    jurian

Ja dat klopt, op het werk met IE werkt het ook goed het ligt echt aan mijn Macbook, maar weet dus niet wat de oorzaak is.

Bijdrager
    1984

Als het aan jouw Macbook ligt dan opent er geen enkele site (en zover ik begrijp is dat niet het geval) Hier opent de site gewoon op een Mac met Safari en firefox

Bijdrager
    jurian

nee als ik bijvoorbeeld http://www.horstmania.nl , welke daar wordt gehost wil openen dan lukt dit ook niet. Firewall of iets dergelijks misschien? Zo ineens lukt het niet meer, zaterdag geen enkel probleem en zondag niks meer.

Ook met Transmit kan ik geen verbinding maken met de server. Hmm poorten die dicht staan? of praat ik nu onzin? Ik weet het namelijk echt niet.

Misschien iemand een pagina die daar wordt ook wordt gehost? Zodat ik kan testen

Bijdrager
    Koning Frank
    ”jurian”

Misschien iemand een pagina die daar wordt ook wordt gehosed? Zodat ik kan testen

Mijn website flo-net.org wordt ook gehost bij sohosted

Bijdrager
    jurian

thx, kan ik wel opkomen.

Heeft het wat te maken met Joomla! misschien?

Bijdrager
    jurian

Inmiddels ben ik er op het werk ook weer achter gaan zitten en op deze computer met IE geen enkel probleem en kan ik gewoon met joomla! werken. Wat zou het kunnen zijn, er zijn ook andere Joomla! pagina’s waar ik wel gewoon aan kan werken. Wie helpt mij, want ik wil erop mijn eigen computer mee kunnen werk. Kan ik geblokkeerd zijn ofzoiets? Firewall?

Bijdrager
    jurian

hmmm router nog maar een keer aan en uit gezet en vervolgens geen problemen meer. Het probleem is opgelost, maar de oorzaak blijft mij onbekend.

bedankt voor de reacties

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.