9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    gutias45

Kan de beltoon (ook) uit de speaker, met koptelefoon aangesloten?

Ik heb eigenlijk altijd mijn koptelefoon aan gesloten, dus als ie op tafel licht hoor ik de beltoon niet.

Bijdrager
    McPim

Altijd koptelefoon ophouden. Of hier: ‘Instellingen’ -> ‘Algemeen’ -> ‘Toegankelijkheid’ -> ‘Audiopad gesprekken’ op ‘Luidspreker’ zetten. Weet niet zeker of dat is wat je wil, valt te proberen.

Bijdrager
    Donald D.

Audiopad was voorheen te vinden via instellingen>algemeen>toegankelijkheid. Nu is het instellingen>toegankelijkheid> ??? geen audiopad?

iphone SE iOS 13.13

Waar is audiopad gebleven?

vr.gr.

Donald D.🦆

Bijdrager
    KarelWillem

Volgens mij kan dat (nog steeds) niet.

Bijdrager
    Donald D.

@KarelWillem.

Je bedoelt dat “audiopad” geen optie meer is? Voor de laatste updaten (13.13) was deze er nog!

Bijdrager
    KarelWillem

De vraag in dit topic was of er gelijktijdig audio uit de speaker en uit de koptelefoon kan komen.

En mijn antwoord was dus:

Volgens mij kan dat (nog steeds) niet.

Bijdrager
    McPim

Het staat nu onder -> ‘Toegankelijkheid’ -> ‘Aanraken’. De laatste iOS versie is 13.2, niet 13.13. En of dat de oplossing was werd nooit meer gemeld. Waarschijnlijk niet inderdaad.

Bijdrager
    Donald D.

Dank je McPim. Probleem opgelost. En “mijn” 13.13 was eigenlijk 13.1.3

Idd de laatste versie is 13.2

En …..KarelWillem; formeel heb je helemaal gelijk. Maar dat had je dan ook gewoon meteen kunnen zeggen. Ben maar een eenvoudige forumlid.

Bijdrager
    KarelWillem

Vraag: Waar is audiopad gebleven?

Antwoord: Volgens mij kan dat (nog steeds) niet.

;)

Nee, ik dacht dat ik wel duidelijk genoeg een antwoord gaf op de hoofd-vraag die werd gesteld in dit topic.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.