7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAanZee

Kan Bubble Wrap je touch screen beschadigen?

Ik speel wel ’s regelmatig het spelletje Bubble Wrap op mijn iPhone, het verslavende bubbels doordrukken op een digitale plastic strip. Als je flink hoog wilt scoren dan ben je soms flink hard met je vingers op het touch screen aan het trommelen en dan soms een aantal keren achter elkaar of met een groepje mensen. Ik vraag me af of dat niet slecht is voor het touch screen en het daardoor eerder zou kunnen verslijten of stuk zou kunnen gaan. Wie heeft daar een idee over? Is er een maximaal aantal keren dat een touch screen kan worden ingedrukt?

Bijdrager
    Raridder

Je kan er bobbeltjesfolie er om heen doen:D :P

Bijdrager
    The JM

Geen idee of het er kapot van kan gaan, ik weet niet wat het scherm allemaal kan hebben en voor hoe lang. Maar je hoeft niet te duwen, het scherm reageert op geleiding en niet op druk.

Bijdrager
    MacAanZee

Dat weet ik, maar als je hoog wilt scoren – en echt, dat wil je! – dan ga je heel snel met je vingers op het touch screen trommelen en door de snelheid ook harder. Veel harder dan wanneer je normaal met je iPhone bezig bent. Ik weet niet precies hoe het werkt en wat het screen kan hebben

Bijdrager
    Gates

Je vraag is fout gesteld. Kan Bubble Wrap je touch screen beschadigen? hoort Kan je vinger je touch screen beschadigen? te zijn. Antwoord: ja, als je maar hard genoeg drukt.

Bijdrager
    Joid

Ik luister heel veel muziek op mijn iPhone en andere mensen willen ook wel eens luisteren. Nou vroeg ik mij af of dit niet slecht is voor mijn headset? Er gaan natuurlijk veel trillingen door de draadjes heen en het zou eerder kunnen verslijten of stuk kunnen gaan.

Harder op je schermen tikken laat je niet sneller gaan, het werkt juist averechts.

Bijdrager
    MacAanZee

Als je heel snel wilt tikken, gaat het vanzelf ook harder

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.