1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    DBLCreations

kan bestand niet verwijderen: foutcode 50

Hallo allemaal,

Ik realiseer mij dat er wellicht al veel van dit soort vragen de ronde gedaan hebben maar vond niets specifiek wat mijn probleem kon oplossen vandaar dat ik deze vraag hier stel.

Ik probeer dus via mijn finder venster een bestandje te verwijderen (gewoon een map met afbeeldingen van photoshop) maar krijg dus altijd een foutcode 50 met volgende melding:

De bewerking kan niet worden voltooid, omdat er zich een onverwachte fout heeft voorgedaan (foutcode -50).
    Als ik een foto wil openen in de map zegt hij dat het bestand niet bestaat…

Ik wil wel even vermelden dat het gaat om een bestand in mijn Synology NAS. In het internet venster in DSM kan ik het natuurlijk gewoon wel verwijderen en daarmee is de kous dan natuurlijk ook af. Echter vraag ik mij wel af waarom ik het bestand niet kan verwijderen. Voor het mij gevraagd wordt: Alles staat op lezen en schrijven (ook de bovenstaande mappen)

Het mapje heb ik dus wel kunnen verwijderen in DSM Maar komt wel nog voor in het finder venster.

Ik heb dit trouwens met meerdere bestanden al gehad dat ik een foto niet kan bekijken, Als ik ze opnieuw download vanuit mijn DSM naar mijn mac dan kan ik ze wel weer bekijken.

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Ik heb ook nog even een print screen gemaakt van het bewuste kadertje dat openspringt:

Alvast bedankt:-)

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.