5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    dull

Kan Bento2 min 10000 records aan…?

Hallo,

ik ben nu 1 week bezig ben met trial Bento 2 voor patientenfiches (records),
    en vroeg me af of er een beperking is aan de hoeveelheid records dat Bento aankan?

Vandaag liep Bento namelijk vast na +/- 100 records te hebben aangemaakt!
    Kon er alleen uit met Forced stop…

Mijn grote bezorgdheid nu is of Bento kan draaien met bv 10.000 records?
    Of is er een limiet aan de capaciteit?

Ik heb namelijk serieuze problemen gehad met iCal die het aantal afspraken niet kan dragen
    ( oplossing van support: wis uw werkagenda want die is te zwaar!)

Bedankt!

Bijdrager
    Yaris

Het maximum aantal records hangt alleen af van de vrije ruimte op je harde schijf. Zie Technical Specifications for Bento 2.0.

Bijdrager
    Jello
    ”dull”

Ik heb namelijk serieuze problemen gehad met iCal die het aantal afspraken niet kan dragen
    ( oplossing van support: wis uw werkagenda want die is te zwaar!)

Even benieuwd, hoe zwaar was je kalender dan? Ik gebruik mijn iCal ook vrij intensief (veel items) maar merkte gelukkig nog geen problemen op.

Bijdrager
    Tonn

Om ook aan te denken: wil je zoveel records allemaal maar op 1 mac benaderen? Bento is bedoeld als stand alone, en draait in principe niet in een netwerk. Kan in dit geval een nadeel zijn.

Bijdrager
    dull

Dank je voor jullie reacties..

Wat betreft alles op 1 mac te draaien daar ben ik nog mee bezig.. het zou mogelijk zijn ( ik sleur nu ook mijn macbook overal mee) maar het is natuurlijk wel gemakkelijker thuis op een groter systeem/scherm te werken maar dan moet ik een manier vinden om mijn records van de ene naar de andere te brengen (ik dacht evt met een usb stick de reservecopie uit te wisselen maar daar moet ik nog wat op broeden)..

Mijn werkagenda is ongeveer 3,6 MB en van support zeiden ze dat het maar max 250 KB is voorzien per agenda..
    Specifiek liep iCal vast op mac maar vooral met syncen naar ipod creĆ«erde hij allemaal afspraken dubbel (of zelfs 10x) en met Mobile mee was helemaal ondoenbaar en dat heb ik nu opgegeven na een maand intens contact met support en zo’n 20 mails…
    Voor de rest heb ik zo’n oplossing : ipv 1 zware agenda heb ik nu 10 kleinere (van 9-10, 10-11 etc) beetje omslachtig ….

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.