4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    panaman

Kan avi niet meer afspelen!!!

Hoi,

Ik heb gisteren mij computer hellemaal opnieuw geinstaleerd en zat alles terug op de schijf te zetten me films (avi) weer terug op de harde schijf gezet alleen als ik nou de film wil openen met Quicktime pro dan krijg ik het volgende te zien

Er kunnen zich problemen voordoen met het afspelen van een videospoor in preview.avi(dat is de film)omdat de benodigde compressor niet kan worden gevonden.wilt u de film sluiten od doorgaan?

terwijl ik ook nog andere filmpjes op de computer heb staan die het wel gewoon doen…
    De films die het niet meer doen heb ik op me harde schijf gezet met iRipDVD k denk niet dat het daar aan lig want de films hebben het altijd al gedaan vreemd hoor weet iemand hier iets van af…?

Trouwens heb ik een Powerbook G4 en moet zeggen dat ik daar heel tevrede over bent…:)

Bijdrager
    Dennis002

Had ik ook met enkele oudere filmpjes.
    VLC gedownload.

Moderator
    Adriaan Mol

Quicktime kan inderdaad nog niet helemaal goed DivX bestanden afspelen, twee (freeware) applicaties die dit wel zonder problemen kunnen zijn:

[*:e2c4f5bacc]MPlayerOSX
      [*:e2c4f5bacc]VLC[/list:u:e2c4f5bacc]

Succes!

Bijdrager
      panaman

Oke dan bedankt…:)

Met VLC gaat het inderdaad goed daar moet het wel mee lukken.
      Alleen die MPlayer doet een beetje raar als ik hem open dan verschijnt die maar een seconde in me dock en daarna is ie weer weg dat zelfde probleem heb ik ook al met toast 6 terwijl 5 het gewoon doet…:?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.