2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac Hammer Fan

    Kan apps soms niet updaten via App Store op MacPro 5,1.

    Regelmatig zijn er updates beschikbaar via de App Store. Dat verloopt probleemloos op mijn MacBookPro van 2015 maar vaak krijg ik op mijn MacPro 5,1 de melding “We could not complete your purchase –  cancelled”. Uitloggen en opnieuw inloggen helpt niet. Ik gebruik het juiste wachtwoord. De enige oplossing is de app updaten op mijn MacBook Pro en dan overbrengen – bvb via usb stick – naar mijn MacPro. Weet iemand raad? Zou het te maken hebben met het feit dat Apple vintage Macs misschien niet meer ondersteunt? TIA.

    Bijdrager
    fnk

    Ben je niet de enigste op mijn Macbook en mini zelfde probleem. Appstore afsluiten en opnieuw proberen werkte bij mij perfect.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.