6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Breexz

Kan apps niet updaten [Opgelost]

Hello guys, ik wil graag mijn apps updaten op de iphone, maar het lukt niet, en ik moet mijn betaalgegevens wijzijgen. Ik heb geen creditcard, ik gebruik altijd iTunes kaart als ik apps wil kopen. Ik heb nog nooit probleem met updaten van de apps, weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt

Bijdrager
    thomth

Zijn het misschien gekraakte apps?

Bijdrager
    Breexz

Ik ben wel arm, maar zulke dingen zou ik nooit doen, niet omdat ik een goeie mens ben, maar omdat ik niet weet hoe het moet:razz: Op de mac krijg ik deze melding als ik de apps wil updaten :

Bijdrager
    Sam Rijver

misschien begrijp ik het verkeerd hoor maar waarom log je niet in en ga je kijken en het oplossen?

Er staat toch duidelijk in beeld dat er een issue is met een eerdere aankoop, inloggen, kijken bij Aankoopgeschiedenis, oplossen, klaar?

Of ben ik nu gek

Bijdrager
    Breexz

Ik heb ingelogd, en ik moet een betaaloptie kiezen, ik heb geen credit card en Click & buy is geen optie, omdat ik eerder een slecht ervaring heb:cry:

Edit : Ik heb de probleem gevonden, het blijkt dat ik nog verschuldigde bedrag moet betalen. Ik vind het raar, ik heb de app die ik moet nog betalen eigenlijk met andere account gekocht (van mijn zus), en dan nu opeens staat de rekening op mijn account.

Thx guys voor de reacties:smile:

Bijdrager
    Sam Rijver

Gewoon een kaartje kopen en die eerst inwisselen? Dan betaald hij via die manier. Ik heb dat wel eens gehad met een aankoop uit mijn UK store account, toen ook een kaartje op ebay gekocht en zo gefixed.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.