7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Dagaloni

Kan apps niet updaten omdat ik het eerst moet kopen

Ik heb sinds kort een eigen iTunes account en daar koop ik voortaan mijn Apps mee. Maar sinds een tijdje (een flinke tijd nadat ik mijn eigen account heb gekregen) kon ik Apps niet meer updaten omdat hij niet switcht van account waarmee ik heel veel apps heb gekocht.

Ook als ik uitlog en inlog met het oude account blijft hij het password van mijn nieuwe account vragen. iTunes herkend alles nog wel.

Het heeft volgens mij iets te maken met Hackulo. Hebben jullie er ook last van?

Bijdrager
    rrkramer

Je moet je apps updaten met de accountnaam en wachtwoord waarmee je de apps hebt aangeschaft.
    De apps staan namelijk niet in je nieuwe account.

Als je ze per se met je nieuwe account wil updaten zul je ze moeten aanschaffen.

Bijdrager
    Dagaloni

Ja klopt, maar hoe doe ik dat? Mijn iPhone wilt telkens dat ik inlog met mijn nieuwe account, ik kan niet switchen van account om ze te updaten, alleen via iTunes.

Bijdrager
    Nick Nack

iPhone:

Instellingen > Store > Hier inloggen op je andere naam

Bijdrager
    Dagaloni
    Dagaloni op 18 november 2010

Ook als ik uitlog en inlog met het oude account blijft hij het password van mijn nieuwe account vragen.

Het werkt dus niet.

Bijdrager
    Nick Nack

Apps zijn account gebonden, je kan ze niet overzetten, dus je zult of je oude account moeten gebruiken, of ze opnieuw aanschaffen.

Voor zover ik weet dan.

Bijdrager
    Dagaloni

Ja maar ik zeg toch dat ik ze niet kan update met mijn oude account. Mijn iPhone denkt dat ik ze met mijn nieuwe account heb aangeschaft maar ik heb ze met mijn oude account aangeschaft. Ik kan wel inloggen maar dan zegt mijn iPhone toch dat ik mijn apps met mijn nieuwe account moet updaten. Hoe los ik dat op?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.