13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    toomac

Kan Apps in iOS 7.0.4 ( iPad2) niet meer updaten

Ik krijg op mijn iPad2 met iOS 7.0.4 geen toegang meer ( wit scherm) tot het update gedeelte van de App Store.
    Ook staan een aantal apps op scherm in de wachtstand om te kunnen ‘updaten’.
    Zelf heb ik geprobeerd om de oplossing te zoeken door wifi uit en daarna weer aan te zetten maar dat leverde niets.

Wie heeft een oplossing voor mij?

Bijdrager
    valentijn12

Bijdrager
    KarelWillem

Heb je momenteel Ć¼berhaupt wel werkend WiFi?

Bijdrager
    toomac

Natuurlijk werkt mijn wifi want ik kan gewoon verder internet gebruiken.

Bijdrager
    KarelWillem

‘Natuurlijk’ is het pas als het ook in je openingspost stond.;)

Sluit je iPad eens helemaal af? Echt uitzetten dus. En daarna weer aan.

Bijdrager
    toomac

Ik zet mijn iPad vaak genoeg uit dus het begrip ‘echt uitzetten’ moet je mij toch eerst ff uitleggen.

Bijdrager
    Beech

Heb je automatisch updaten aan staan ?

Bijdrager
    toomac

Automatisch update nu aangezet. Wifi uitgezet en weer opnieuw laten zoeken naar het internet maar nog geen resultaat. Zijn er nog meer tips?

Bijdrager
    koen

Heb je een jailbreak geinstalleerd?

Bijdrager
    tisorayamo

Hard afsluiten eens proberen, home-knop en slaapknop ingedrukt blijven houden tot het scherm zwart wordt en dan loslaten, ipad start dan normaal vanzelf weer op

Bijdrager
    valentijn12

Ik weet natuurlijk niet of dit ook voor de TS geldt, maar veel mensen denken dat het uitzetten van hun iDevice betekend dat ze op de lock knop moeten drukken. Zij hebben de rode uitzet balk nog nooit gezien.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee. veel mensen weten dit gek genoeg inderdaad niet.

tisorayamo op 02 januari 2014

Hard afsluiten eens proberen, home-knop en slaapknop ingedrukt blijven houden tot het scherm zwart wordt en dan loslaten, ipad start dan normaal vanzelf weer op

Gewoon de powerbutton ingedrukt houden tot je de rode schuifbalk ziet waarop staat ‘schuif om uit te zetten’ mag ook. (En daarna weer aanzetten natuurlijk).

Bijdrager
    toomac

Werkt weer goed! Thanks.
    Door de powerknop ingedrukt te houden heeft mijn probleem verholpen. App store updates werkt ook weer normaal, lekker hoor.
    Super zo’n club!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.