7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Jer.War

Kan app niet downloaden uit de app store

Hey,

Vandaag gebeurde er iets raars toen ik mijn twitter app wou updaten, ik had de app gedownload met app id jer.war******@gmail.com, maar toen ik hem vandaag wou updaten vroeg hij om het wachtwoord voor een heel ander apple id, namelijk barbara********@ali**.it
    Nu vraag ik me af, hoe kan dit, want ik heb nog nooit van dat hele apple id gehoord en er is al zeker nooit ingelogt op mijn macbook met dat apple id. Ik heb twitter uit mijn programma’s folder gemikt met het idee de app opnieuw te installeren vanuit de app store, alleen dan dat de app deze keer op mijn apple id staat. Alleen als ik nu twitter probeer te downloaden, staat barbara********@ali**.it al bij het eerste invulvakje, als ik dat weghaal en mijn apple id invul en op enter klik zegt ie, onbekende fout.
    Heel raar, maar nu zit ik wel zonder mijn twitter app, waar ik eigenlijk wel tevreden over was.
    Heeft iemand enig idee wat hier mis is gegaan, of wat ik hieraan kan doen?

Mvg, Jerry

Bijdrager
    nicj56

Hm,

GEld dit voor je mac en iphone?

Probeer eens in te loggen op de apple site?(of icloud).

Bijdrager
    Jer.War

alle andere apps in de mac app store kan ik wel gewoon met mijn eigen account downloaden. Ook icloud, mijn iPhone en de apple site doen het, het enigste wat niet lukt is twitter downloaden:roll:

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Ooit illegale software geïnstalleerd die in de App Store te krijgen zijn?

Bijdrager
    Jer.War

Ik heb een paar weken geleden call of duty black ops gedownload en gespeeld om te kijken of het redelijk zou lopen op mijn macbook, daarna heb ik die download weer verwijderd en het gekocht in de app store. Maar ik heb niet met MASreceipts lopen kloten, ik heb gewoon de dmg actief gemaakt en vanuit daar de game opgestart.

Bijdrager
    ixus73
    Bijdrager
    Jer.War

Nee, ik heb niks gecracked ofzo, niet met massreceipts gekloot. Ik ben erachter gekomen dat het het apple ID was van iemand die werkt met iemand die ik ken, alhoewel ik geen flauw idee heb wat mijn app store voor relatie had met dat ID want er zijn nooit andere mensen aan mijn macbook gekomen. Maar ik heb mac os x opnieuw geinstelleerd en het probleem was weg:D

Opgelost dus maar bedankt voor de info, als ik het nog eens heb weet ik nu wat te doen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.