10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    ramrod

Kan 5S niet up daten naar 9.0.2

Ik wilde mn IPhone 5S net voorzien van de laatste nieuwe 9.0.2 versie maar krijg steeds de melding

Wat is hier van de oorzaak , IMac is verbonden met het internet , ITunes is de laatste versie , OS X is 10.9.5

Ook los gekoppeld en via WIFI lukt ook niet , krijg de melding ,” fout tijdens zoeken naar update”

Ook het updaten van mn Aps gaat niet …., is er een storing bij Apple of zo ….?

• Dit onderwerp is gewijzigd 3 jaren, 1 maand geleden door  ramrod.

Bijdrager
    Booden

Probeer de update eens alleen op het toestel zelf. Instellingen -> Algemeen -> Software-Update

Bijdrager
    Imade

Dan heeft jouw provider haar DNS instellingen niet ververst.
    Heb ik ook last van, dan moet je even een openbare DNS server nemen bijvoorbeeld OpenDNS of die van Google.

Bijdrager
    Byair

Waarschijnlijk een storing, lukt bij ook niet en ook een iCloud reservekopie geeft een storing aan.

Bijdrager
    Byair

Storing hier was van korte duur, iCloud reservekopie inmiddels gelukt en de 5s is hier nu 9.0.2 aan het installeren.

Bijdrager
    Imade
    Byair op 01 oktober 2015

Waarschijnlijk een storing, lukt bij ook niet en ook een iCloud reservekopie geeft een storing aan.

Ik denk geen storing omdat direct nadat ik andere DNS servers nam, alles weer correct deed.

Bijdrager
    ramrod

Kan nog steeds niet up daten …

Hoe kies ik dan een andere DNS server?

Bijdrager
    Imade
    ramrod op 01 oktober 2015

Kan nog steeds niet up daten …

Hoe kies ik dan een andere DNS server?

Bij iOS doe je dat via;
    instellingen –> wifi –> (I) (die hoofdletter I) en dan kan je een andere DNS server bij DNS invoeren.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@imade,

Lekker erom heen blijven draaien…….

Zeg nu gelijk dat die daar 8.8.8.8 (voor google) moet invullen, daar kan die dan mee….

Bijdrager
    ramrod

Joop , bedankt helemaal duidelijk nu

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.