20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:

Bijdrager
    Juch

Kamer gezocht/aangeboden!!!

In verband met een stage ben ik op zoek naar het (onder)huren van een kamer o.i.d in Amsterdam of Amstelveen. Ik ga stage lopen van Maart tot en met Juni en wil ook in deze periode iets huren. Iets langer huren kan ook.

Heb je iets, of ken je iemand die iets interessants heeft, laat het me weten aub. Ik zou daar erg blij van worden.

Oh ja, ben 23 jaar, ga stage lopen bij KPMG Corporate Finance in Amstelveen, ben zeer netjes, gezellig en een Apple gebruiker, maar dat wisten jullie al;)

Bijdrager
    Xigh

Bijdrager
    Moode

Hopen dat ze maart t/m juni 2009 een kamer voor Juch hebben.:D

Maar serieus: niet geschoten is altijd mis, maar ik zou eerst informeren voor je er €57,- (als het niet veranderd is) inschrijfgeld tegenaan gooit. Succes!

Bijdrager
    Xigh

Naja meestal is er rond deze tijd wel ruimte. De flat waar ik in woon heeft ook constant ruimte (Adam noord). Je zou zelfs bij mij mogen inwonen ware het niet dat je dan bij mij in bed zou moeten slapen. De meest efficiente manier lijkt me dus ook die website.
    Je kunt ook nu al kijken wat het aanbod is geloof ik, je kunt alleen pas reageren als je betaalt hebt.

Bijdrager
    trabant

In een ver verleden heeft KPMG op Macs gedraaid. Maar Compaq had blijkbaar erg goede verkopers. De IT-omgeving is er zeer goed doordacht, maar ook aan strenge regels gebonden. Heel misschien is het mogelijk er toch op een Mac te werken, maar om sowieso een IT-verzoek te kunnen doen, is er een personeelsnummer nodig en laat ik het zo zeggen: ik hoop dat er voor stagiairs op dat punt e.e.a. verbeterd is.

Je bent vergeten een maximale reistijd en een maximale huurprijs te noemen.
    WC met open haard en lift met uitzicht op zee is wellicht wat exorbitant, maar een gewenst aantal vierkante meters of wel of niet gemeubileerd is zo gek nog niet om te melden. Al is het maar om verslagen over de harde praktijk te mogen horen.

Een auto kun je in die stad bijvoorbeeld wel vergeten: ik heb parkeerbeheer ambulances zien klemmen, waarvan de ziekenbroeders ergens driehoog achter zaten te reanimeren…

Bijdrager
    Juch
    ”Xigh”

www.studentenwoningweb.nl
    Succes.

Ik ben geen student van een HBO/WO instelling in de buurt van Amsterdam, daardoor werd ik een tijdje geleden al afgewezen. Ik zal maandag nog een keertje met ze bellen… tis eignelijk te zot voor woorden…

”trabant”

Je bent vergeten een maximale reistijd en een maximale huurprijs te noemen.
    WC met open haard en lift met uitzicht op zee is wellicht wat exorbitant, maar een gewenst aantal vierkante meters of wel of niet gemeubileerd is zo gek nog niet om te melden. Al is het maar om verslagen over de harde praktijk te mogen horen.

Ik ben op zoek voor iets tussen de 300-400 euro. Gemeubileerd is een pre, maar niet noodzakelijk. Qua reistijd zit ik het liefste in Oud-Zuid, of Oud-West. Maar ik ben al met een kamer tevreden.

”trabant”

Een auto kun je in die stad bijvoorbeeld wel vergeten: ik heb parkeerbeheer ambulances zien klemmen, waarvan de ziekenbroeders ergens driehoog achter zaten te reanimeren…

:|
    Ben ik even blij dat ik geen auto heb!

Bedankt voor de reacties tot zover!

Bijdrager
    Turbanus

Ik heb de titel “algemeen” gemaakt, dan kan dit draadje voortaan gebruikt worden door mensen die woonruimte zoeken.

Bijdrager
    Yaris

Misschien kun je er dan beter “Kamer gezocht of aangeboden” van maken, zodat zoekers en aanbieders zoals in Studentenhuis in Enschede zoekt nieuwe bewoner elkaar in hetzelfde topic kunnen vinden.

Maar eigenlijk bestond er al zo een draadje : Het grote “Ik zoek een kamer in …”-topic, dat na wat off topic gezever over beschermheiligen vroegtijdig een stille dood is gestorven.

Bijdrager
    Xigh

Maakt niet uit dat je geen student bent. Ik ben het officieel gezien ook geen student want ik doe een particuliere opleiding. Zo lang je maar kunt aantonen dat je wel een studie volgt (en die volg je want anders liep je geen stage) kun je op die website terecht.

Bijdrager
    Juch

probleem is dat ik in die periode tussen 2 studies in zit:)
    Heb dan net mijn Bachelor en ga pas in September aan mijn master beginnen…zou dat wat uitmaken denk je?

Bijdrager
    Xigh

Nee ze zijn niet heel streng. Als jij kunt aantonen binnen niet al te lange tijd aan een studie te gaan beginnen dan geven ze jou die kamer wel, ze zullen het dan waarschijnlijk als een soort zomervakantie beschouwen.
    En anders moet je ze eens bellen en je situatie voorleggen, ze zijn zeker rond deze tijd erg begripvol omdat er veel kamers vrij gaan komen.

Bijdrager
    Juch

ok, ik zal ze ff bellen… Bedankt!!!

Bijdrager
    Moode

Ik kreeg van school een mail dat Stichting DUWO per direct tot half juli 2007 gemeubileerde studentenkamers heeft.

Meer info is vast te vinden/verkrijgen via http://www.duwo.nl/. Zo niet, PB me dan maar.

Bijdrager
    Xigh

Daar zeg je inderdaad net wat. Er is een of ander hotel in Amsterdam dat buiten de zomervakanties haar kamers verhuurd aan studenten. Volledig gemeubileerd en dergelijke. Zal kijken of ik nog even achter de naam kan komen. Misschien weet iemand anders het hier.

Bijdrager
    trabant

Casa 400, James Wattstraat.
    Dat ligt tegenover het Amstelstation, richting Watergraafsmeer. Aan dat stukje Kamerling Ohnesstraat richting Prins Bernhardplein.
    Als het als zodanig nog bestaat…

Bijdrager
    Merkava

Off topic

”trabant”

Hahahaa
    Een vriend van mij werkte toen op kantoor bij de VZA, ik heb dat verhaal ook gehoort en weet ook wat er toen gevolgd is. Een bezoek van enkele briezende hoge heren van oa. Ambulancediensten bij de dienst parkeerbeheer, die hebben ze toen in niet mis te verstane bewoordingen laten weten dat ze het parkeerbeheer heel erg moeilijk zouden maken. :evil:
    Wat er werkelijk gezegd zou zijn is niet geschikt voor dit forum i.v.m. met mogelijke kamervragen, wie weet hoe recht voor zijn raap Amsterdammers zijn kan zich er we iets bij voorstellen. :wink:

Bijdrager
    trabant

Hmm, had ik dat geweten. Dan had ik me indertijd -in de wetenschap dat de ambulance voor hun niet zo snel zou rijden- wat fysieker kunnen opstellen… (hadden ze net zo’n bankschroefgezicht gekregen als hun gauleiter Frank Köhler):evil:

[size=7:bd3cf5fd32]Ik beschouw die wielklem op mijn oldtimer in mijn eigen vergunningsgebied nog altijd als een vorm van overheidsvandalisme. Je hebt haat, je hebt diepe haat en je hebt sentimenten over de Amsterdamse Dienst Parkeerbeheer.[/size:bd3cf5fd32]

Bijdrager
    Juch

ik kan eventueel een kamer (cabine) krijgen in Rochdale ONE cruiseschip in Amsterdam Westerpark. Iemand daar ervaring mee?

Bijdrager
    eMacPaddy

deze info kon je waarschijnlijk al?!

Bijdrager
    Juch

jup, kende ik al, maar toch bedankt!

ik zoek wat gebruikservaring… heeft iemand dat?

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.