9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Bvanrens

Kabeltje mini jack iphone

Goedemiddag,
    Ik heb sinds vandaag voor mijn iphone 6plus een griffin survivor hoesje, nu past alleen mijn shure in ear niet meer. Vroeger had ik daar een kabeltje voor, maar die is helaas kwijt. En nu kan ik hem ook niet meer in winkels vinden. Weet iemand waar je dit ( http://www.bol.com/nl/p/belkin-speaker-headphone-splitter-ipod/9000000003686731/ ) koopt maar dan met een mini jack uitgang ipv een splitter. Mijn inears hebben namelijk een haakse plug.

Alvast bedankt,
    Groetjes,
    Bram

Bijdrager
    Tuur Tisseghem

Ik weet dat je bij deze MFI controller ook zo een verloopje krijgt.

In dit filmpje zie je het duidelijk: https://www.youtube.com/watch?v=1UXGhKoqACE (vanaf 1:18)

En dan krijg je er dus nog een game controller bij!:P

Bijdrager
    Bvanrens

Haha, als hij nou voor de 6plus was

Bijdrager
    lennardfa

je hebt dacht ik bij de action voor 60 cent, hema heeft ze misschien ook wel.
    en anders even bij zo’n muziek winkel kijken liggen ze ook wel

Bijdrager
    csteelooper

Conrad, Bax-shop, etc… Probleem is alleen de lengte. De meeste van de kabels die je daar koopt beginnen bij 0,5mtr… Maar wat jij nodig hebt is gewoon een 3.5mm Jackplug Male naar 3.5mm Jack Female kabel. Echt niet het meest excentrieke stukje kabel in de markt, en dus vrij makkelijk te vinden.

Bijdrager
    Bvanrens

Baxshop heeft ze niet, allemaal veel te lange kabels. De lengte is gewoon heel lastig te vinden.

Bijdrager
    defoortk

Bijdrager
    Bvanrens

Heb inmiddels een gevonden en in huis, helaas zijn ze niet van hele goede kwaliteit. Als je kabeltje een beetje draait, valt een kant al vaak weg.

Bijdrager
    csteelooper

Tja; de lengte is zeker een probleem. Het soort kabel is niet speciaal, maar kortere lengtes zijn lastig te vinden…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.