11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Dobbeldave

kabel HDMI naar Mini-dvi

Aangezien mijn Macbook een schermpje heeft van 13″ wil ik em graag verbinden met men tv zodat we de foto’s enzo beter kunnen bekijken. Nu kun je overal wel een HDMI to DVI kabel kopen, maar ik kan nergens een HDMI to Mini-dvi vinden. Iemand enig idee waar ik zo’n kabel kan vinden? Wil het het liefst oplossen zonder gebruik te maken van een adapter DVI-mini-dvi!

Bijdrager
    Pieterr
    ”Dobbeldave”

Wil het het liefst oplossen zonder gebruik te maken van een adapter DVI-mini-dvi!

Dan heb je een probleem.:-)

Waarom wil je dat eigenlijk niet? Gun Apple die paar euro’s.;-)

Bijdrager
    Sanjeev

Ik ken deze http://catalog.drbott.info/pic/DrBott/DrBott_miniDP-HDMI_Adapter.jpg
    maar dan kun je beter naar dvi kopen dan kun je ook een normale scherm gebruiken

Bijdrager
    Pieterr

@Sanjeev: Dat is een mini-DisplayPort adapter. Ik begrijp dat de TS een MacBook met een mini-DVI aansluiting heeft.

Moderator
    Rivanov

Ik heb een Mini-DVI -> HDMI adapter gekocht om mijn MacBook aan m’n HDTV te kunnen hangen.

http://www.allekabels.nl/HDMI-Verloop/1782/1054798/MINI-DVI—HDMI-FEMALE-ADAPTER-KABEL.html

Bijdrager
    Nikita

Wellicht overbodig, maar je hebt natuurlijk geen geluid op deze manier over de HDMI kabel lopen…

Moderator
    Rivanov

Dat gaat sowieso niet met Mini-DVI dus neem aan dat ie daar wel rekening mee houdt!;)

Bijdrager
    Soulshaker
    ”Pieterr”
    ”Dobbeldave”

Wil het het liefst oplossen zonder gebruik te maken van een adapter DVI-mini-dvi!

Dan heb je een probleem.:-)

Waarom wil je dat eigenlijk niet? Gun Apple die paar euro’s.;-)

Misschien omdat die al een HDMI kabel heeft, en geen zin heeft om ook nog zo een koppelstuk/kabel te kopen
    Trouwens die “paar” euro’s gun ik Apple niet . toch niet voor zo een overpriced kabeltje tenminste.

zie hier
    http://cgi.ebay.com/Mini-DVI-to-HDMI-Monitor-Cable-Adapter-for-MacBook-iMac_W0QQitemZ230355220786QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item35a23db932&_trksid=p3286.c0.m14#ht_2168wt_1167

voor maar 6 dollar , inclusief verzending
    Let op , dit is voor de witte MacBook

Bijdrager
    Dobbeldave

Tis niet helemaal wat ik zocht, heb inderdaad wel een hdmi-kabel, dus zoiets kan ik ook gebruiken, had ik niet aan gedacht. Bedankt!
    Maar inderdaad, Apple is helemaal prima, maar bespaar liever euro’s als het kan, tis allemaal vaak al duur genoeg!

Voor het geluid heb ik een speaker-setje, dus dat zit wel goed.

Bijdrager
    Soulshaker

Oh, nu ik het opnieuw lees zocht je een directe kabel van TV naar MacBook , nee die is er niet:p

Maar ik heb je wel de goedkoopste manier gegeven , lol

Bijdrager
    Dobbeldave

ok, vandaar dat ik em dus niet kon vinden. Maar inderdaad, dit is wel het goedkoopst zo! Hij is besteld :P , thx

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.