13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    alaska

Kaart Europa gezocht (vector)

Hallo!

Ik zoek een vector-kaart van Europa, waarbij ik de verschillende landen verschillende kleuren kan geven.

De (hoofd)steden hoeven er niet per sé op te staan (of überhaupt tekst), het gaat enkel om de ‘silhouetten’ van de landen.

Ik heb er geen budget voor (ik weet dat er tegen betaling eenvoudig kaarten te vinden zijn), want het is niet voor commercieel gebruik.

Dank alvast!

Bijdrager
    Wiki Post

Bijdrager
    olbo

Heb je wel eens Google gebruikt? ‘Europe eps’ en ik heb al een aantal links. Zal toch wel wat tussen zitten…

Bijdrager
    fozzy
    Bijdrager
    alaska

Het probleem met alle kaarten die ik kan vinden is dat ze zo grof zijn.
    Nederland ziet er bijvoorbeeld altijd erg on-Nederlands uit…

Een mooie kaart van Europa waarbij de vorm van Nederland ook een beetje klopt met de werkelijkheid heb ik nog niet gevonden…

Bijdrager
    fozzy

Tja, het mag niks kosten en dan wil je wel gedetailleerde kwaliteit? Dat zal niet meevallen.

Bijdrager
    Joostxxx
    Bijdrager
    whispering

Misschien als mosterd na de maaltijd…

Een tijdje terug vond ik deze kaart…

http://sourceforge.net/projects/epsmapsfordesig/files/latest/download

Het is een uit een redelijk aantal lagen opgebouwde vector kaart en als open source gratis te downloaden.
    In Illustrator is de kaart door het aanpassen van lijndiktes of het aan of uitzetten van lagen heel aardig naar eigen wensen aan te passen.
    Het is een wereldkaart, maar ik denk dat de kaart gedetailleerd genoeg is ook als europa kaart dienst te doen.

http://www.onemorething.nl/community/topic/wereldkaart-in-vector-wie-kan-mij-helpen
    Het onderste plaatje geeft een idee van de detaillering.

Bijdrager
    alaska

Dank Whispering, dat is een mooie kaart, die ga ik zeker nog eens gebruiken. Fijn dat alle gelijksoortige items al gegroepeerd staan, dat gaat veel tijd schelen.

Ook dank voor alle andere tips – iIk heb daardoor inmiddels een Europa-kaart gevonden die ik heb gebruikt. Weet niet meer welke tip de winnende as, maar alle hulp wordt zeer gewaardeerd!

Bijdrager
    olbo

Dat Fifa 13 een ruk spel is. Mijn mede spelers zitten allemaal naar het gras te kijken en die kun je niet bedienen. Ik speel maar weer Ticket to Ride, dat is tenmi ste een eerlijk spel.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Tja, dan moet je ook maar niet op de kaart van Europa gaan spelen…

Bijdrager
    olbo

Hihi, handig die nieuwe safari in iOS6. Ik kom in draadjes waar ik niet wil zijn. Sorry.

Bijdrager
    olbo

Wis de paar laatste berichten maar. Wel zo netjes.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.