7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    fozzy

JVC GR-DX 37

Ola,

Ik ben van plan om binnekort een Digitale Videocam aan te schaffen, en nu viel
    mijn oog op de camera’s van JVC. heeft iemand hier ervaringen mee? Pos/neg?
    Of is het beter om van een ander merk: lees Sony/Canon iets ‘vergelijkbaars’ te kopen??

senks

Bijdrager
    KarelWillem

Ik ben nu aan mijn tweede digitale camera van JVC en ben er tevreden over.

Ik heb de GR DV3p of zoiets. Werkt zonder problemen samen met iMovie (en iChat!) e.d.

Bijdrager
    awi

ik zit ook serieus aan de x37 te denken. Goede kwaliteit voor redelijke prijs. Dinggen die voor mij de doorslag geven tov de x27 zijn de Analoge ingang en de externe microfoon aansluiting. het enige verschilmet de x77 is geloof ik de mogelijkheid foto’s te maken op een sdcard, weinig extra wat ik persoonlijk nooit zou gebruiken dus waarom daar geld aan uitgeven??

Bijdrager
    passenger

Om geheel nutteloos toe te voegen, heb geen ervaring met JVC, ben er alleen niet zo’n fan van.

Persoonlijke voorkeur gaat bij mij naar Canon (lens!!!!) en Sony (werkt vrijwel altijd, veel goed beschikbare, helaas nogal dure accessoires). Hoorde laatst ook goede ervaringen met Panasonic, hadden een 3CCD camera voor weinig. Geeft het mooiste beeld…

Bijdrager
    MacDave

Ik heb ook een JVC GR 30… super ding, gebruik ik zelfs als webcam:)

Gekocht in Thailand aan een prijsje;)

Bijdrager
    joopve

jvc werkt goed met imovie alleen terugztten op deband geeft bij mij altijd de melding ,contact met camera vebroken, controleer de kabels en dat heb ik nu alzo vaak gedaan……..

Bijdrager
    MacBlade

Ik heb zelf al zo’n drie jaar een JVC GR 357 met firewire in/uit. Destijds een camere van +/-1050 eur
    Eigenlijk ben ik niet zo tevreden.
    – de scherpte valt tegen; alleen in de focus scherp. direct ernaast erg onscherp.
    – onbetrouwbaar is al twee keer kapot geweest.
    – batterij al moeten vervangen =duur!!
    – erg kieskeurig met tapes; eigenlijk alleen de TDK DV en liever de TDK DVM werken goed en blijven goed werken. Sony en Fuji tapes zijn een ramp. Strepen en blokken al ze het al doen bij weergave.
    – Steady shot is matig.
    -Nightscope stelt niets voor, geeft een soort strobe effect.

Dus ik ben helaas aan een nieuwe camera toe en zeker geen JVC meer.
    Graag dus meteen maar een advies voor wat betreft een betrouwbare camera.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.