13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    roblovemac

Jullie mening over deze barst in de iPhone

Beste mensen ik loop al met mijn iphone rond sinds dag 1
    3 weken later in Frankrijk na het opladen ontdekte ik deze scheur barst. Sinds dien nooit meer iets mee gedaan dan alleen maar balen.

nu wil ik hem graag laten vervangen en zou graag jullie mening hier over willen hebben.
    en of er nog een paar tips zijn in het hoe en wat.

Alvast bedankt

Bijdrager
    Sbojevets

Google eens op iPhone behuizing. Daar is genoeg in te vinden. Je hebt zo een zgan iPhone
    Of zit het op het scherm? Dan kan je ook daar wat voor vinden. Ook weer Googlen!

Bijdrager
    KarelWillem

Simpelste oplossing is gewoon een achtercovertje er op zetten.

Te verkrijgen in alle soorten, maten en kleuren (ook de originele kleuren) voor een paar euro.

Bijdrager
    Hengheng

En die verkoop jij niet ?

Bijdrager
    KarelWillem

Nou… nee.

Ik kan ze wel bestellen hoor als het moet (maar dat kan je zelf ook).

Bijdrager
    Hengheng

@KarelWillem

Gelukkig is m’n iPhone in prima conditie.
    Als ik jouw plaatje zie, ben ik daar erg blij mee.

Bijdrager
    roblovemac

en hoe zit het dan met de garantie ??

Bijdrager
    KarelWillem
    ”Hengheng”

@KarelWillem

Gelukkig is m’n iPhone in prima conditie.
    Als ik jouw plaatje zie, ben ik daar erg blij mee.

Daar zou ik ook blij mee zijn als ik jou was. Een barst in je dure apparaat is niet fijn.

Ik kan ook de complete, originele achterkant leveren hoor. Is wel een factor 30 duurder.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Officieel moet je bij gebreken zo spoedig mogelijk contact met de verkopende partij opnemen voor je garantie. deze beoordelen dan of je in aanmerking komt voor garantie, maar waarom probeer je het niet gewoon bij t-mobile?

Bijdrager
    artimachead
    ”Jeroen

Officieel moet je bij gebreken zo spoedig mogelijk contact met de verkopende partij opnemen voor je garantie. deze beoordelen dan of je in aanmerking komt voor garantie, maar waarom probeer je het niet gewoon bij t-mobile?

Klopt, maar T-Mobile stuurt ze naar Solid Vision en die beoordeelt maar wat. Ook ik heb barsten in de achterzijde van mij iPhone. Ik ben super zuinig op mijn telefoon, maar Solid Vision zegt gewoon: “val stoot- of drukschade behuizing beschadigd”. Kijk, ik ben zo’n lul, dat als ik mijn iPhone uit mijn handen laten vallen, dat ik dat gewoon eerlijk toegeef. Echter is mijn toestel niet gevallen.

Dus vandaag naar de T-Mobile winkel geweest om te zeggen dat ik mij beledigd voel. Een aardige knul vertelde dat hij niets kon betekenen, maar dat ik maar de klantenservice moet bellen. Die poging ga ik morgen wagen, al heb ik er weinig vertrouwen in.

Voorlopig kan ik maar één ding zeggen: “Apple wordt wakker”.

Wordt vervolgd…….

P.S. ik mijn iPhone ook zo!

Bijdrager
    utah62

Heb nav Kassa mijn iPhone ook eens kritisch bekeken en verdorrie 3 haarscheurtjes. Bijna niet zichtbaar onder mijn Zagg shield maar toch. T-Mobile gebeld die een retourformulier en envelop opsturen om bekeken te worden. Zou 2 weken duren.

We wachten af.

Bijdrager
    artimachead

de update:

T-Mobile gebeld. “Wij kunnen niets voor u doen. Maar u kunt uw toestel terug laten halen van Solid Vision en naar een premium reseller gaan voor een 2nd opinion”. Okay, maar moet ik dan wel kosten voor het onderzoek betalen? “nee hoor dat hoeft niet” Weet de medewerker van de T-Mobile winkel dat dan ook? “Ja, dat is geen probleem”.

Dus op naar de T-Mobile winkel. En uiteraard weten ze dit niet bij de T-Mobile winkel. zucht.
    Lang leve T-Mobile, de al oude techniek van het kastje naar de muur sturen wordt nog steeds gebruikt.

Donderdag is mijn toestel terug in Dordrecht en dan gaan we maar naar Rotterdam, naar een reseller.

De boodschap: “Apple wil met de iPhone de zakelijk markt beter bedienen. Ja, maar dan niet met T-Mobile. Apple wordt wakker”.

Bijdrager
    tommy666

Er bestaat al een tijdje een topic over scheuren en barsten in de iphone, daar verder graag.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.