7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Melv1n

[OPGELOST] jQuery prettyphoto lightbox

Goede middag iedereen,

Ik kom hier zelf even niet meer uit. Ik heb een theme van themeforest draaien op mijn wordpress site, en die heeft een js lightbox ingebouwd voor de weergave van foto’s.

Nou is het zo dat als ik de foto aanklik, ik niet tevreden ben of het navigatie uiterlijk. De close button wil ik graag aanpassen en ik weer dat er meerdere themes voor dat uiterlijk zijn, ik weet alleen niet waar ik het pad naar deze themes kan wijzigen.

Het gaat om de volgende site, http://www.melvincornelissen.nl/wordpress/archives/509 ik heb alvast even een post gepakt in de link zodat jullie direct een image kunnen aanklikken.

Op dit moment is de close button degene met de donkere achtergrond en het rode kruis ervoor. Die wil ik dus niet, maar hoe ik hem kan wijzigen naar 1 van de andere themes weet ik niet. En volgens mij is dit niet eens een theme die bij de jQuery prettyphoto lightbox hoort, maar gewoon 1 van een ander. Ik heb de rest van mijn themes niet meer in de wp-content/themes map staan dus hij kan zichzelf niet vergissen volgens mij.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    tdwesten

Als ik het goed begrijp wil dus het uiterlijk van de lightbox plugin aanpassen. Als ik in de bron van jou blog kijk zie ik dat de bron bestanden van de prettyphoto plugin hier te vinden zijn:

http://www.melvincornelissen.nl/wordpress/wp-content/themes/expose/js/prettyPhoto/

Als het goed is zou je deze map ook terug vinden op je ftp server. Succes

Bijdrager
    Melv1n

Ja ik weet dat hij daar staat, maar om een of andere reden haalt hij daar zijn source images niet vandaan. Waar wel vandaan weet ik dan ook niet, de buttons die hij nu gebruikt zie ik uberhaupt nergens.

Conflict met andere box misschien, vind ik raar want alle shadowbox bestanden & andere bestanden heb ik in een map buiten wordpress gezet.

Bijdrager
    tdwesten

Ze hebben alle afbeeldingen in een bestand gezet namelijk:

http://www.melvincornelissen.nl/wordpress/wp-content/themes/expose/js/prettyPhoto/images/prettyPhoto/light_square/sprite.png

Deze zou je kunnen aanpassen.

Bijdrager
    Melv1n

Ja dat begrijp ik, dit heb ik ook al gedaan. Toen kwam ik er juist achter, dat dat helemaal niet het bestand is dat gepakt word.

Om een of andere reden haalt hij het grafische gedeelte ergens anders weg. Waar mag joost weten, is dat te achterhalen, waar de image die nu als close object word gebruikt vandaan komt?

Bijdrager
    Melv1n

Een keertje je cache leeg gooien is misschien wel een goed idee hé haha. Probleem is dus opgelost, ik bleef te lang met mijn eeuwenoude cache hangen.

Toch bedankt @tdwesten.

Bijdrager
    tdwesten

Mooi zoo! Succes!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.