2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    bartmaniac

jpeg op cd-rw branden

ik hen via finder en Brand 14 jpeg foto’s op een cd-rw gebrand in de hoop dat ik deze foto’s kan laten zien via een panasonic hdd/dvd recorder. deze ondersteund alleszins cd-rw en het jpeg formaat alleen vrees ik dat dit enkel zal lukken wanneer de cd-rw gefinaliseerd (afgesloten) is maar Brand heeft mij daar niet om gevraagd of gebeurt dit automatisch

Bijdrager
    csteelooper

Volgens mij brand Finder standaard in het UDF-formaat, waarbij niet afgesloten hoeft te worden… De structuur is zodanig opgebouwd dat daar geen enkele nood voor bestaat. Ik heb hier een Panasonic DMR-EH58 staan die er bovendien geen enkele moeite mee heeft: er zit nu een disk in met ongeveer 15 DiVX bestanden en die zijn allemaal perfect te lezen (NTSC 480×[email protected]). Ook een CD vol JPEGs heeft hier nooit voor issues gezorgd. Als jij dus ook een DMR-EH58 of DMR-EH68 hebt staan, id je resultaat waarschijnlijk gelijk aan het mijne. Ik moet toegeven dat ik zelf meestal met Toast brand, maar de voornoemde schijf heb ik omwille van tijd met Finder gebrand en heeft nog nooit ook maar enig probleem gegeven met mijn recorder…

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.