30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 459)
  • Q:
    Bijdrager
    I-Joris

Jouw Jeans

Oke, dit is misschien een beetje een apart topic maar ik zelf ben echt heel kieskeurig wat betreft spijkerbroeken. Ik ben meestal na een week al niet meer tevreden met mijn broek omdat of het model eruit is, een gat er in zit of dat het toch niet echt ergens bij past.

wat is echt jullie uber jeans?
    de levi’s 501? of een diesel?

tell me if you like.

Op dit moment draag ik zelf een Nudie Jeans en dat zijn een stelletje Denim verslaafde uit Sweden en die weten hoe ze een spijkerbroek moeten maken. Het ding zit geweldig.

Inactief
    Anoniem

Alleen nog maar Nudie sinds een paar jaar… prima spul.

Bijdrager
    vogel

Als ie maar blauw is. :P

Bijdrager
    I-Joris
    ”Zakske”

Alleen nog maar Nudie sinds een paar jaar… prima spul.

je mag hem officieel wel 6 maanden niet wassen :evil: Braaf gedaan?

Inactief
    Anoniem

Yep… vriendin was er alleen niet zo blij mee.:P

Bijdrager
    Lexis

Ehm. H&M. Hahah, en Wrangler. en ehh Diesel, en Levi’s, en andere blauwe spijkers…

Made in mexico :innocent:

Bijdrager
    vogel

Daarom heten die krengen Nudies. Omdat je in je nakie minder “funky” ruikt dan met zo’n spijkerbroek aan, na zes maanden niet wassen…
    Zoek maar eens op wat funk letterlijk betekent. :mrgreen:

Bijdrager
    I-Joris
    ”Zakske”

Yep… vriendin was er alleen niet zo blij mee.:P

Nee serieus want ik heb dus deze
    en ga hem dus echt 6 maanden indragen als het waren. Maar wat met regen is dat niet funest voor je Nudie’s? ik ben wel echt een keer super blij met een broek.

Inactief
    Anoniem

Nee, joh… ik ben er zelfs mee in de modder op m’n bek gegaan. Gewoon stug aan blijven houden: een paar druppels water maken echt niks uit.

Ik ben er trouwens nu alweer een nieuwe aan het “inleven”.:mrgreen:

Bijdrager
    I-Joris
    ”Zakske”

Nee, joh… ik ben er zelfs mee in de modder op m’n bek gegaan. Gewoon stug aan blijven houden: een paar druppels water maken echt niks uit.

Ik ben er trouwens nu alweer een nieuwe aan het “inleven”.:mrgreen:

en dan zien ze er echt super bruut uit toch:lol: welke heb jij/u dan? Ik denk dat ik er nog maar een paar ga kopen dingen zijn dan wel duur maar ze zitten als gegoten.

Bijdrager
    mekker

vroeger (toen het stripje op het aanstekerzakje nog rood was) altijd diesel maar daar vind tegenwoordig geen normale jeans meer van, alleen nog maar van die fabrieksafgesleten modellen. dus tegenwoordig 501’s. maar die vind ik eigenlijk iets te hoog om het middel zitten

Bijdrager
    lowfi

Niet echt een voorkeur al waren mijn laatste 3 van pepe.

Bijdrager
    Steff
    ”I-Joris”

Dat meen je niet? Dat vind ik er echt niet uitzien. Die korte pijpen aan de onderkant enso. Zelf valt mijn smaak bij Mexx…

Bijdrager
    I-Joris
    ”Kriska”
    ”I-Joris”

Dat meen je niet? Dat vind ik er echt niet uitzien. Die korte pijpen aan de onderkant enso. Zelf valt mijn smaak bij Mexx…

Plaatjes weggelaten door qoute

Why not, ieder is hip in zijn eigen manier en ik ben verslaafd aan All Stars en slim fit jeans komen dan echt super vet uit. En in Engeland is het al wat meer geaccepteerd en daar is het hip.

En btw jij was toch zo sweden minded en dit is sweden werkmanschap

Bijdrager
    tijn22

Ik heb vaak van de Hennes, of anders gstar. Die smalle pijpen vind ik ook niks, ik heb al van die grote voeten (mt 45), en dan ook nog in combinatie smalle pijpen: ziet er niet uit.

Bijdrager
    lowfi

Mij krijg je daar ook niet in. Kan me niks schelen of het nou in engeland hip is;)

Bijdrager
    Steff
    ”I-Joris”

Why not, ieder is hip in zijn eigen manier en ik ben verslaafd aan All Stars en slim fit jeans komen dan echt super vet uit. En in Engeland is het al wat meer geaccepteerd en daar is het hip.

En btw jij was toch zo sweden minded en dit is sweden werkmanschap

Why not? Ik vind het gewoon kortweg niet staan. De korte pijpen vind ik echt lelijk gewoon. Vooral als je er dan ook nog lichte schoenen onder draagt vind ik het niet kloppen. En ja ik ben fan van Zweden alleen dit is dan echt de plank misslaan.

Dat het in England geaccepteerd word hoeft natuurlijk niet te zeggen dat het hier wat word.

Bijdrager
    roblemmen

Ik draag meestal Wrangler of Mexx. Maar die Armani die ik eerst had waren wel geweldig.:)

Bijdrager
    Erwinios

Ik draag vooral veel Tommy Hilfiger, maar het fijnste en beste merk voor spijkerbroek is 7Jeans, maar helaas kon ik die de laatste keer niet betalen, ±€ 220,- Maar die dingen zitten als gegoten en zien er super goed uit 8)

Moderator
    unSOUND

Als ie maar minder dan 30 euro kost… meer vind ik te duur.

Inactief
    Anoniem

Met een beetje geluk koop je een Nudie ook voor 30 Euro… laatst nog een paar gescoord toen Suparetta in de Kammenstraat kopje onder ging.:evil:

Vroeger Diesel en Armani, maar de eerste is al een hele tijd gewoon slecht en de tweede wordt nu in Roemenië gemaakt en verkocht tegen een prijs die Roemenië onwaardig is.

Moderator
    Mac Daddy
    ”Kriska”

Why not? Ik vind het gewoon kortweg niet staan. De korte pijpen vind ik echt lelijk gewoon. Vooral als je er dan ook nog lichte schoenen onder draagt vind ik het niet kloppen. En ja ik ben fan van Zweden alleen dit is dan echt de plank misslaan.

Dat het in England geaccepteerd word hoeft natuurlijk niet te zeggen dat het hier wat word.

Kijk nou nog eens goed. Die pijpen zijn zeker tien cm. omgeslagen, dus ze zijn eerder veel te lang.

Ik zou zoiets ook niet snel kopen, maar ik vind het wel wat hebben.
    Ik heb wel iets wat er op lijkt bij Jack and Jones een keer gekocht in het donkerblauw, alleen ben een beetje aangekomen de afgelopen maanden. Dus moet eerst wat afvallen, dan kan ik er weer in.:oops:

Merken let ik niet op. Ik heb sowieso nooit een Levi of Diesel gehad. Ik kijk naar model, kleur etc.

Mijn favoriet is eentje die ik zo’n 8 jaar geleden heb gekocht. Is een lichtblauwe baggy jeans. Gewoon normaal. Hij is nu helemaal afgesleten en er zit een gat in bij 1 knie. Mijn moeder had aan beide kanten van het gat even de scheuren vastgezet, zodat hij niet verder uitscheurd. De laatste keer dat ik hem droeg is hij wel verder uitgescheurd.:cry: Ik draag hem alleen nog met mooi weer. Met regen is zo’n gat niet fijn. Kijken of hij nog te redden valt, als ik hem weer aan wil, want het is zo’n fijne broek. Ik draag hem totdat hij uit elkaar valt.:wink:

Waar ik wel een afkeer op heb zijn die nep vintage jeans van een tijd terug. Van die nep slijtage door zitten en bewegen en van die net-niet-scheuren. Dat heb ik niet gesnapt. Koop dan echte tweedehands kleding als je het wilt.

Bijdrager
    Nosmo

501’s, maar de prijs in Nederland is belachelijk, ik koop ze meestal in de US, daar kosten ze ongeveer een derde van wat ze er in Nedeland voor durven vragen.

Bijdrager
    Tjeerd

J&J… die dingen zitten heerlijk.. en staan ook wel goed bij m’n onitsuka tigers. Had eerst veel meer broeken.. maar die zijn verbrand. Nu heb ik alleen nog 2 J&J’s.. maar, het is herfstvakantie, dus weer even naar de stad voor een paar nieuwe broeken/shirts/sweaters etc.

Bijdrager
    fistkikker
    ”unSOUND”

Als ie maar minder dan 30 euro kost… meer vind ik te duur.

Hier ook zo. Bij de Makro kan ik meestal wel slagen (en dan is ’t meestal Wrangler ofzo).

Bijdrager
    Steff
    ”Mac
    ”Kriska”

Kijk nou nog eens goed. Die pijpen zijn zeker tien cm. omgeslagen, dus ze zijn eerder veel te lang.

Sorry ik heb het verkeerd verteld. Ik bedoel dat de pijpen te dun zijn. En dat ik dat absoluut niet zie staan bij mannen. (trouwens bij vrouwen lijkt het me ook niet echt wat)

Bijdrager
    S.A.F

Veel Boss en wat Stone Island. Armani Jeans (de normale modellen) ben ik een beetje voorbij. Merken als G-star en Replay vermijd ik. Ten eerste omdat het typische studentmerken zijn, en ten tweede omdat de kwaliteit/prijs dramatisch is. Je betaalt nog steeds vrij veel geld voor die merken, en na 2x wassen kun je er doorheen kijken als je ze tegen het licht houdt.

Mijn broertje had het laatst weer bij een gloednieuwe Replay broek van 160 (?) euro. 1x gewassen en de gaten vielen er al bijna in. Die jeansstof was echt veel te dun.

:nietblij:

Bijdrager
    MacBeer

Merk zal me worst wezen. Broek ziet er leuk uit = kopen. Broek ziet er niet uit = niet kopen. Simpel he? Mensen die bepaalde merken niet durven kopen omdat ze denken associaties met bepaalde groepen op te roepen vind ik een beetje zielig.

Bijdrager
    G-Force

Meestal heb ik jeans van Cars.:)

Moderator
    Mac Daddy
    ”MacBeer”

Merk zal me worst wezen. Broek ziet er leuk uit = kopen. Broek ziet er niet uit = niet kopen. Simpel he? Mensen die bepaalde merken niet durven kopen omdat ze denken associaties met bepaalde groepen op te roepen vind ik een beetje zielig.

Amen!

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 459)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.