30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 274)
  • Q:
    Bijdrager
    HAK

Jouw grootste miskoop ooit…

Hoi,
    Ik zat net tv te kijken: Vara kassa, een consumenten programma en mensen konden hun verhaal vertellen over hun grootste miskoop ooit,
    naar aan leiding daarvan.. zou ik graag willen weten wat jou grootste miskoop ooit is.

Mijne:
    Ik kocht een ericsson t10s telefoon (in 2001) , ik vond hem erg mooi:

Hij is 2 x kappot gegaan in een jaar, (ik kreeg hem niet meer aan, en hij viel telkens uit, als ik hem dan oplaadde deed ie het nog niet) dus hij is 2 x terug naar de fabriek gegaan,, hij deed het toen na de 2e x weer een beetje, na een maand (net ná de garantie periode) was tie weer verrot, geen garantie meer, dus toen heb ik een nieuwe telefoon moeten kopen,
    en die ericsson kostte 250 gulden(!) ,, dag spaarcenten.

P.s. hij ligt nog steeds kapot te zijn in me la, want ik vond hem wel erg mooi en ik vond het zonde om hem weg te gooien.

Bijdrager
    DeXoN

Toen ik mijn cinematicket kocht voor A.I. Die film zuigde echt zo:x

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);

’t was geen miskoop maar wel een misser…

Ik ben dit jaar na de studiebeurs geweest in jaarbeurs utrecht.
    30 euri met de trein (retour). Daar 2 uur rond gelopen en niks nuttigs gedaan… het had echt voor mij totaal geen nut en het was meer om hun school te promoten.
    Toen maar even in Hoog Catherijne genikst..

Bijdrager
    Matt-le-Boss
    ”Rimsic”

’t was geen miskoop maar wel een misser…

Ik ben dit jaar na de studiebeurs geweest in jaarbeurs utrecht.
    30 euri met de trein (retour). Daar 2 uur rond gelopen en niks nuttigs gedaan… het had echt voor mij totaal geen nut en het was meer om hun school te promoten.
    Toen maar even in Hoog Catherijne genikst..

same goes for me..:(

en mn grootste miskoop is denk ik mijn minidisk walkman (à €425).. goh wat een kloteding was dat.. hij was wel cool maar hij is echt 3 keer kapot geweest voor het eindelijk tot me doordrong datk een ipod moest hebbe :wink:

Bijdrager
    wjgmspeedy

Een peperduur niemandal van Armani dat ik precies nul keer heb gedragen. Wel erg mooi, hangt boven in de kast te wachten op DE gelegenheid. :)

Bijdrager
    Peett-

@HAK, op je 8e al een mobiel?

Ik was 3 jaar ouder toen ik mijn 1e mobiel kreeg..

Maarja, mijne is: Ik had een bodywarmer gekocht en toen vond ik die na 2 weken al niet meer leuk. Dat heb ik altijd met kleren :roll:

Bijdrager
    HAK
    ”Peett-“

@HAK, op je 8e al een mobiel?

Ik was 3 jaar ouder toen ik mijn 1e mobiel kreeg..

Maarja, mijne is: Ik had een bodywarmer gekocht en toen vond ik die na 2 weken al niet meer leuk. Dat heb ik altijd met kleren :roll:

Ja toen had ik al een mobiel,, ik ben altijd al geinteresseerd geweest in mobieltjes, computers en dat soort dingen,, dus ik wou op me 8ste niets liever dan een mobiel (toen was het iets wat alleen zakenmannen hadden), na flink sparen heb ik toen die ericsson gekocht.

Inactief
    Anoniem

M’n huidige Motorola Razr …

Bijdrager
    MacBeer

[size=9:b043f9e87a]Wat moet een 8-jarige met een mobiel?????? Je moet met lego spelen…. met Zoids spelen, de jongens-de meisjes doen op school.
    Ik ‘kreeg’ mijn 1e mobieltje toen ik een jaar of 24 was of zo. En daarvoor kon ik mijn zonder mobiele telefoon prima redden.[/size:b043f9e87a]

Grote aankopen daar verdiep ik mij eerst in. De kans op een miskoop is zeer klein. Maar een boek over hedendaagse Illustratie is me zeer slecht bevallen. Dat was een miskoop.

Moderator
    unSOUND

MountainBike Trek 830.

Kostte me toen een fortuin, 1000 gulden, maar viel al binnen een half jaar uit elkaar van ellende en roest, trap-as gebroken en was niet vervangbaar, en meer van die ellende. Dealer gooide het op user-abuse, terwijl ik altijd zuinig was op mijn spullen. Grote miskoop.

Compaq Pressario 5456

Bleek alleen maar up te graden te zijn met speciale Compaq uitbreidingen, die uiteraard extra duur waren, zoals 150 gulden voor 32 MB Ram extra… Ben blij dat ie dood en begraven is.

Tweedehands scooter voor Anna.

Zag er mooi uit, maar dat bleek alleen maar schijn. Er waren nieuwe kappen op gezet, maar daar onder bleek alles kapot te zijn, blijkbaar had de vorige eigenaar er mee lopen racen, en is hij meerdere malen gecrashed… Kostte 750 euro, 3 maanden later heb ik er van de dealer nog 100 euro voor gekregen, voornamelijk uit medeleven, want direct na ons vertrek heeft hij hem weggegooid.

Bijdrager
    iPod Jimmy

Een broek die toen eigenlijk (zonder te passen) toch teveel een wijvenbroek was. Weet niet eens meer wat voor’n broek percies.

Bijdrager
    Freek.

[size=9:4b1319479d]Pssst… Bjorn, ik was misschien al 28 toen ik m’n eerste eigen pc had. Nu hebben mijn beiden kinderen van 7 en 9 jaar een computer op de kamer. Welliswaar door papa ergens voor heel weinig vandaan getrokken, maar zo gaat het tegenwoordig wel. Daarnaast spelen ze ook met fietsen, hamers-balken-planken-schroevendraaiers, voetbal, verstoppeltje etcetc.[/size:4b1319479d]

Mijn grootste miskoop ooit kostte gelukkig maar ongeveer 20 guldens: een langspeelplaat van het toen zeer trendy en arty bandje Palais Schaumburg. Deutsche Neue Welle periode. Die MOEST je gewoon hebben en kocht je zonder te luisteren. Wat een k*tplaat :kleenex:

Bijdrager
    salvatore

Mijn grootste miskoop is een Nikon Coolpix S1. Het schijnt dat het heel normaal is dat je “luchtbellen” krijgt als je de ingebouwde flitser gebruikt. Kijk maar hier.

Bijdrager
    Timpie

Een PSP, echt grootste miskoop ooit en zo duur:(

Bijdrager
    Steff

Hmmm miskopen… :? **denkt**

– CD van Anton Aus Tirol ….:x Vreselijk Nummer
    – Al me kleding van vorig jaar …. :x Vreselijke smaak

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);

@salvatore, dat zijn geen luchtbellen maar geesten
    iig als ik van die ‘paranormale’ mensen mag geloven, die maken foto’s in een kasteel waar je ook ‘geesten’ enzo ziet :P Alleen later bleek dat hij de boel wel nepte
    Misschien heb jij die gave ook wel alleen zie jij ze rond maar nie in een menselijke vorm

Bijdrager
    HAK
    ”Timpie”

Een PSP, echt grootste miskoop ooit en zo duur:(

waarom? geen leuke spellen? dooie pixel(s)? of niet makkelijk te besturen?

Bijdrager
    wjgmspeedy
    ”FreekMac”

Mijn grootste miskoop ooit kostte gelukkig maar ongeveer 20 guldens: een langspeelplaat van het toen zeer trendy en arty bandje Palais Schaumburg. Deutsche Neue Welle periode. Die MOEST je gewoon hebben en kocht je zonder te luisteren. Wat een k*tplaat :kleenex:

Wat een tijd was dat, een plaat beluisteren voor het kopen. En als je het volgende nummer wilde horen, moest je dat even vragen aan de verkoper, verplaatste die de naald. Stond je daar 20 minuten en bij een onaardige verkoper durfde je dan niet te zeggen dat je er eigenlijk geen ruk aanvondt. Soms liep ik dan maar stiekem weg als hij de andere kant opkeek. Palais Schaumburg vond ik trouwens wel goed, beetje ala Einsturzende Neubauten.

Moderator
    unSOUND
    ”HAK”
    ”Timpie”

Een PSP, echt grootste miskoop ooit en zo duur

Slechte accuduur, Slechte display ( bij zonlicht al helemaal )…

Bijdrager
    MacBeer

Stop de persen!

In een ver verleden heb ik een gigantische miskoop gedaan. Nadat ik van mijn ouders een Revell Airbrush kit kreeg (die rode doos) en erachter kwam dat dit ab-so-lute troep was kocht ik van mijn eigen geld een Badger 350 Airbrush. Wel, geen onbekend merk en toch wel betrouwbaar…. NOT
    Stom kloteding dat het was. Een tandenborstel met een kartonnetje gaf een fijnere spray. En dan die vreslijke busjes met perslucht…. een liter perslucht voor (ik meen) 10 gulden. Wat een troep was dat zeg.

Het leed was over toen ik een Devilbiss Sprite met een Sil Air compressor kreeg.

Bijdrager
    Freek.
    ”wjgmspeedy”

Palais Schaumburg vond ik trouwens wel goed, beetje ala Einsturzende Neubauten.

HAha, leuke tijd idd! Maarehhh… Einstürzende oké, Palais nee. Beetje te krea met potten en pannen. Of ik heb het nooit begrepen en dat kan hè, was kunst:wink:

Bijdrager
    inberlin

die Schaumburg plaat heb ik ook nog ergens, maar de mijne lijkt niet op Abstürzende Brieftauben.

Miskopen heb ik niet, alles gaat gewoon vanzelf kapot, sommige dingen wat sneller.

Bijdrager
    PietjePuk

Nokia 5140, heeft het iets langer dan een jaar uitgehouden en is dan plots gestopt. Was niets meer mee aan te vangen. En ik had dat ding speciaal gekocht omdat ie normaal steviger zou moeten zijn dan een andere gsm…
    Ook nog een GBA, is welliswaar al lang geleden, maar nooit veel mee gedaan.

Bijdrager
    AppleFlap

mijn miskoop was mijn eerste mac

no kidding!

Iik kocht namelijk voor 450 euro een powermac g4. 2 weken later kwam voor dat bedrag een 5x zo snelle mac mini uit !!

doh dat was lullig

Bijdrager
    Merkava
    ”HAK”

Hoi,
    Mijne:
    Ik kocht een ericsson t10s telefoon (in 2001) , ik vond hem erg mooi:

Hij is 2 x kappot gegaan in een jaar, (ik kreeg hem niet meer aan, en hij viel telkens uit, als ik hem dan oplaadde deed ie het nog niet) dus hij is 2 x terug naar de fabriek gegaan,, hij deed het toen na de 2e x weer een beetje, na een maand (net ná de garantie periode) was tie weer verrot, geen garantie meer, dus toen heb ik een nieuwe telefoon moeten kopen,
    en die ericsson kostte 250 gulden(!) ,, dag spaarcenten.

P.s. hij ligt nog steeds kapot te zijn in me la, want ik vond hem wel erg mooi en ik vond het zonde om hem weg te gooien.

Ik had een T18s, net zo’n ballen apparaat, is ook vaak terug geweest en het is nooit goed gekomen.
    Ook de standby tijd van de accu was slecht, eerder in uren dan in dagen.

”salvatore”

Mijn grootste miskoop is een Nikon Coolpix S1. Het schijnt dat het heel normaal is dat je “luchtbellen” krijgt als je de ingebouwde flitser gebruikt. Kijk maar hier.
    http://www.xs4all.nl/~haefjee/nikoncoolpixs1/2032527B-95D5-4C30-8FCA-85205098DA86_files/DSCN0689.jpg

Volgens mij zijn dat reflecties van stofdeeltjes dicht bij de lens.
    Plak een een wit papiertje over je flitser, kost wel iets bereik, maar ik denk dat je er dan vanaf bent.

Bijdrager
    Timpie
    ”unSOUND”
    ”HAK”
    ”Timpie”

Een PSP, echt grootste miskoop ooit en zo duur

Slechte accuduur, Slechte display ( bij zonlicht al helemaal )…

Hetgene dat hij zegt + dat de spellen echt helemaal bagger zijn in vergelijking met de spellen op mijn nintendo DS. Ik was verblind door de grootte van het scherm toen ik hem kocht:(

Bijdrager
    beammeup
    ”MacBjorn”

Het leed was over toen ik een Devilbiss Sprite met een Sil Air compressor kreeg.

Damn. Die heb ik ook nog gehad. Een Devilbiss Super 63. Een compressor maakte ik van een oude koelkastmotor. Later kocht ik nog een Paasche, een Iwata, en een Satagraph…. en liters dure inkt.

Mijn grootste miskoop? Ooit een Philips TV. Omdat ik hem mooi vond.
    Ding zei ‘POEF’ na een paar weken. Iets met een weerstand. Laten maken, vervolgens weer ‘POEF’, toen met een grijze wolk rook.

Inactief
    Anoniem

De auto.:?

Denk dat ik hem misschien tien keer per jaar van stal haal. Als je uitrekent wat dat ding kost aan afschrijvingen, verzekering, wegenbelasting, parkeergarage, benzine, enz… Voor dat geld kan ik beter tien keer per jaar een Rolls met chauffeur huren.:roll:

Bijdrager
    salvatore
    ”Merkava”

Volgens mij zijn dat reflecties van stofdeeltjes dicht bij de lens.
    Plak een een wit papiertje over je flitser, kost wel iets bereik, maar ik denk dat je er dan vanaf bent.

Dank Markava, dat is inderdaad het probleem, zoals je nog kunt lezen op mijn “waarschuwingssite“. Je bent toch met me eens dat dit toch een constructiefout is van dergelijke camera’s. Ik zie me al op al mijn (technische) spullen iets plakken om iets te verhelpen. We gleiden af in kwaliteit.

Bijdrager
    vogel

Een Washburn keyboardversterker die achteraf een basversterker bleek te zijn. Domdomdom…

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 274)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.