-
Q:
Jouw favoriete Mac top 5
Naar aanleiding van onderstaande video, wat is jouw favoriete Mac (of Apple product) top 5?
De mijne is:
1. iMac G4
2. iMac wit (met Intel CPU)
3. PowerBook G4 / MacBook Pro (niet de nieuwste, want die vind ik niet mooi)
4. MacBook zwart
5. PowerMac G5 / Mac ProEn als extra, in de poll jouw meest favoriete Mac aangeven (hardware van voor 1998 niet meegerekend; het lukt me niet meer om de poll opties te wijzigen…)
InactiefAnoniem31 oktober 2008 om 18:181. PowerMac G5 ( binnenkant is mooier dan MacPro
)
2. PowerBook G4 Alu / MacBook Pro
3. witte iMac (Intel)
4. iMac G4
5. witte MacBookPS: Ik dacht dat er al zoiets was. Maar ja, zoek hem niet op te zoeken
Ik heb de eMac er even bij gezet, aangezien het wel bij deze lijst hoort…
Mijn lijst
1 iMac late 2007 (huidige computer)
2 PowerMac G4 Graphite (350 MHz, prachtig werkpaard in zijn tijd, 1999)
3 iBook G3 White (dual USB, 2001)
4 Quadra 852 (1993)
5 iMac G3 Indigo (1998)Op de laatste a, heb ik ze ook allemaal gehad en de eerste drie zijn nog altijd in dienst. De Indigo staat er op vanwege zijn uiterlijk en aangezien et zo ongeveer de mooiste Mac uit de hele fruit-periode is geweest. De PowerMac en de Quadra staan er op omdat het de betere werkpaarden uit hun tijd waren. De iBook staat er op omdat ik het nog steeds een van de mooiere laptops vind, eigenlijk zelfs mooier dan de opvolger MacBook en de nieuwe MacBook moet ik nog eens goed bekijken…
Eigenlijk zijn mijn favorieten de Mac’s die ik heb gehad en nog heb. En dan in aflopende volgorde van aankoop. Het werkplezier werd tenslotte ook steeds hoger.
1. iMac Alu 24″ eind 2007
2. MacBook 13,3″ intel Black (eveneens eind 2007)
3. iMac G4 17″ (nu van mijn vrouw)
5. iMac G3 (groen)Allen werken hier bijna dagelijks.
De laatste is verkocht en werkt een paar dorpen verder nog steeds. Met Tiger als OS.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.