7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Heidi

Jouw favoriete font verwerkt in een media uiting.

1

Bijdrager
    hatolex

Huisregels gelezen?

Bijdrager
    pruus

Een tipje van de sluier….
    Welk font en waarom

Voor de pagina opmaak zou ik Pages gebruiken of in Powerpoint. Dan kun je lekker veel kwijt en schuiven zonder je teveel druk te maken om marges etc.

Bijdrager
    computer space

Als je over typografie wilt schrijven, gebruik dan op zijn minst programma dat option-links/rechts ondersteunt. Powerpoint doet dat zeker niet, en ook bij Pages vraag ik het me af.

Bijdrager
    Afroman

Voor de pagina opmaak zou ik Pages gebruiken of in Powerpoint. Dan kun je lekker veel kwijt en schuiven zonder je teveel druk te

Euhm volgens mij is dat essentieel als je typografie wilt leren. Ik zou lekker InDesign gebruiken. Daar is dat pakket ook voor bedoeld.

Moderator
    Mac Daddy

Ik geloof dat de topicstarter mensen zoekt die iets willen schrijven over een font. Klopt dit?
    Zo ja, dan zou ik je willen verzoeken om die mensen elders te vinden. Onze huisregels laten dit namelijk niet toe.

Vraag en aanbod
    OMT is geen verkoop- of vraag- en aanbodsite. Het volgende is niet toegestaan:
    Te koop vragen of aanbieden van goederen of diensten
    Ruilhandel of andere initiatieven waarbij een wederprestatie aangeboden of verlangd wordt
    Oproepen om aan onderzoeken mee te werken, enquêtes in te vullen, in wedstrijden te stemmen, petities te ondertekenen of aan acties voor een
    goed doel mee te doen

Bijdrager
    Heidi

Oei, excuses!
    Het lukt mij voor geen meter om het te verwijderen…
    Wanneer ik over de avatar beweeg komen er inderdaad opties te staan.
    Geen verwijderen? Bij Bewerken.. zie ik geen wis knop. Wie o wie helpt?:-?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.