8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    RW076

Jouw favo Podcast.

Welke Podcasts luister jij en waarom?

Vb:

The Joe Rogan Experience, Omdat iedereen hier wel eens naar luistert. Vaak leuk en minstens vermakelijk voor bij het koffiezetapparaat. (beetje flauw misschien, maar hopelijk snap je nu de bedoeling)

Bijdrager
    computer space

Technoloog van BNR

Heb ook ontdekt dat er heel veel muziek in podcast vorm is, bijvoorbeeld complete progressive house DJ sets. Je hebt spotify helemaal niet nodig!

Bijdrager
    Q-collective

Ik maak zelf een podcast genaamd Linkse Hobby’s (https://linksehobbys.nl), maar het zou flauw zijn die als favoriet te bestempelen natuurlijk. Ik ben erg gecharmeerd van Cautionary Tales en The Adventure Zone in the verhalen genre. De Rudi & Freddie Show is een leuke Nederlandse commentaar op de samenleving. Dead Pundits Society, Novara Media en The Michael Brooks Show luister ik voor achtergrond en analyse bij actualiteiten.

Goed, niet één favoriet, maar van de 38 podcasts die ik luister vallen deze wel op 😉

Bijdrager
    RW076

Vandaag was mijn favoriete Podcast van dit moment weer toe aan een nieuwe aflevering. (TPO Podcast)
    Ook de Podcast van Wierd Duk kan ik erg goed pruimen heb ik gemerkt. Zijn er vergelijkbare podcasten die het andere spectrum belichten (zelfde onderwerpen maar dan gezien vanuit de andere hoek).

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 5 dagen geleden door RW076.
    Bijdrager
    Q-collective

<p class=”cite”>RW076 op 7 januari 2020 om 19:04</p>
    Vandaag was mijn favoriete Podcast van dit moment weer toe aan een nieuwe aflevering. (TPO Podcast)
    Ook de Podcast van Wierd Duk kan ik erg goed pruimen heb ik gemerkt. Zijn er vergelijkbare podcasten die het andere spectrum belichten (zelfde onderwerpen maar dan gezien vanuit de andere hoek).

Zie mijn vorige post.

Bijdrager
    Лукас

99% Invisible – over design van alledaagse dingen en verhalen over onderwerpen waar je normaal gesproken niet bij stilstaat.
    Judge John Hodgman – een aantal gasten komen naar de podcast met hun dispute en John Hodgman (je weet wel die van de Mac vs PC reclames) velt er een oordeel over op een fake Amerikaanse courtroom manier. Erg vermakelijk.

Bijdrager
    babo

Darknet Diaries

Waarom? Zeer boeiend en goed verteld met zo nu en dan gasten uit de Hackers wereld.

Bijdrager
    RW076

Zeker leuke nieuwe voor mij, dankjewel ga vooral door.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.