14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    Nora is back

Jouw 3 redenen voor het dragen van de AppleWatch

Beste AppleWatch-bezitter,

Ik ben heel benieuwd naar jouw 3 redenen voor het dragen van de AppleWatch. Ook al kocht je ‘m misschien ooit uit nieuwsgierigheid of verveling, maar waarom zit ie nog steeds om je pols? Wat maakt je telkens weer blij tijdens het dragen? Etc.

Het gaat mij in dit topic slechts om de positieve ervaringen, de negatieve zijn mij meer dan duidelijk.

Dank je alvast voor je reactie! Ik ben benieuwd.

Bijdrager
    rammes

1. uuuuuh

Bijdrager
    wdele

– Houdt calorieën etc. bij
    – Handig om snel te kijken naar notificaties
    – Handig om snel effe mail te checken of afspraken te zien

Bijdrager
    Shmoo

Waarom gekocht:
    – Accessoire om te gebruiken tijdens het hardlopen omdat ik vooral de Workout en Activity app video’s interessant vond.

Waarom draag ik hem nog steeds:
    – Omdat het mij echt wel helpt gezond(er) bezig te zijn. Ik beweeg veel meer omdat ik probeer de activiteiten ringen dagelijks op 100% te krijgen. Kortom, nu is het 23:00 en ik ga ik even een rondje om de blok lopen zodat ik mijn doelen haal.

Zou ik iemand aanbevelen een Apple Watch te kopen?
    – Nee, simpel omdat het is geen iPhone in 2007 product is. Nog geen 30% van wat de eerste generatie iPhone was.

Bijdrager
    Spinozo

1. Tijd! Die Watchfaces zijn zo mooi, om de paar dagen een ander die matcht met m’n outfit.
    2. Notificaties en zien wie er belt + reactie
    3. Activity

Bijdrager
    Henriboersema

1- omdat ik nu niet steeds mijn iphone uit mijn broekzak haal om te zien of ik mail heb, en hoe laat het is
    2-omdat ik serieus meer aan het bewegen ben om de doelstellingen te halen
    3-en nu zelfs de telefoon in de auto in mijn binnenzak laat zitten, bellen kan via siri via de watch

Bijdrager
    Nora is back

Even een paar dagen de Apple Watch gebruikt. Werd een beetje onrustig van de voortdurende notificaties ivm mail e.d., net zoals de vorige keer. Heb het weer allemaal uitgezet.

Wat ik wel heel fijn vond was de waarschuwing voor een agenda afspraak. Het tikje op de pols werkt ideaal. De Apple Watch is echter een te groot apparaat hiervoor. Dit is echter wel een behoefte van mij.

Voor alle andere taken pak ik toch liever de iPhone. Is vaak ook simpelweg sneller aangezien het opstarten/inladen van een app erg lang duurt op de Watch.

Heb de Apple Watch wederom teruggegeven. Wie weet over een paar jaar, maar nu voor mij te vroeg en niet functioneel genoeg, al mis ik het tikje op mij pols voor de agenda meldingen wel.

Bijdrager
    Shmoo

Dat traag opstarten/laden van apps is pas vanaf 2.0 en de native apps verhaal.

Eerder had je dat alleen de eerste keer tijdens het starten van een app, daarna bleef de app als het ware op de achtergrond actief waardoor hij ook direct beschikbaar was. Nu lijkt het wel alsof elke app helemaal opnieuw opgestart moet worden wanneer je hem aantikt.

Bijdrager
    RoyB

past wel bij m’n kleding stijl en wordt dagelijks gemotiveerd om te bewegen (niet altijd handing om een melding te geven om te gaan staan onder een toets) , En natuurlijk gewoon voor de leuk . draai overigens nog steeds op watch OS1 is het verschil met OS2 merkbaar ?

Bijdrager
    Shmoo

Ja persoonlijk vind ik het verschil vooral in irritaties zitten.

Ik vond OS 1 beter werken dan 2 maar misschoen komt dat ook wel doordat de developer van WaterMinder er een beetje een potje van maakt. Ik vind dat sinds dat native apps verhaal apps veel trager opstarten dan voorheen. Het lijkt wel alsof apps nu elke keer ook echt worden afgesloten ( CMD + Q principe ) wanneer je ze verlaat.

Bijdrager
    RoyB

Oke dan laat ik het voorlopig mooi bij OS1

Bedankt voor je reactie

Bijdrager
    Michel Versluis

1. Bellen en bijna handsfree reageren op berichten, zonder dat je opzoek moet naar je iphone. Vooral makkelijk in de auto, ook al raad ik aan nog steeds te wachten tot je in de file staat of bij de stoplichten.

2. De tijd, ik heb horloges van €150 altijd een te dure accessoire gevonden. Nu is de Apple Watch ook te duur maar daar kan je uiteindelijk meer mee dan alleen de tijd bijhouden.

3. De leuke extraatjes. Je muziek starten van afstand, kijken hoe je het met je dagelijkse gezondheid is, je camera vanaf afstand bekijken/gebruiken, haalt toch de spion in je omhoog als de telefoon in de andere kamer op de dock staat.

Zou ik de Apple watch aanraden aan andere? Als je het geld er voor over hebt en al in het bezit bent van een Iphone, zeker weten! Het blijft een accessoire maar het is typisch apple. Het werkt en zit mooi in elkaar.

Bijdrager
    Shmoo

Je kunt er ook dames mee lokken in de file.. Moet je wachten tot ze naast je staan in de rij en als ze dan kijken laat je het schermpje zien met je hartslagmeter. Moet je alleen niet precies op dat moment een hartstilstand krijgen want anders zit je voor lul en werkt het niet.

Bijdrager
    Afroman

Bizar dat mensen ineens meer gaan bewegen en zich laten motiveren door een computer/Apple watch. Waarom kon je dat zelf niet denk ik dan.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.