3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    WOZ

Joomla! NL dag : za 22 April

Voor de liefhebber:

http://www.joomladag.nl/

Op zaterdag 22 april 2006 vindt de Joomla_NL dag in Breda plaats.

Het programma ziet er voorlopig als volgt uit:

13.00u Ontvangst met koffie 13.30u Joomla Core Member over toekomst
    14.00u Migratie (Mambo en) Joomla 1.0.x naar Joomla 1.1.
    14.30u Pauze en uitwisselen
    15.30u Drie workshops: starter / alle niveau’s / gevorderd gegeven door Experts
    16.30u Uitwisselen en borrelen: Elkaar op weg helpen o.a. uit workshops en Experts onder onsje met Core Members
    17.00u Plakbord conclusies in 5 minuten
    17.30u Aflsluiting en borrel

Bijdrager
    Sunneh

Leuk om te weten dat er nu al speciale dagen voor joomla zijn (terwijl het nu pas bekender begint te worden).

ikzelf gebruik joomla nu voor me nieuwe website. Het is veel css-en en dingen aanpassen, maar voor de eerste keer vind ik het niet slecht gaan.

Heeft iemand anders al goede ervaring hoe je de modules kan skinnen (zoals news hoe je elementen kan aanpassen / veranderen?!).

Het is dat breda wat te ver is om te gaan reizen, en omdat ik dit weekend niet kon, anders was ik waarschijnlijk wel langsgegaan!

Bijdrager
    WOZ

Ik zal proberen wel te komen. Ik draai macmojo.nl met Joomla. Er is een leuke community aan het ontstaan.

Er zijn nog wat te weinig mac’cers in de Joomla wereld;-) terwijl OSX echt goed werkt met Joomla. De meeste zijn trouwens ook Linux fan en vinden het FreeBSD van OSX toch wel een interessante ontwikkeling.

Jammer dat de nieuwste joomla een bug heeft waardoor ‘archived blogs’ ineens ‘access denied’ geven. Maar het wordt opgelost in 1.0.9.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.