8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    johandeleeuw

Joomla ie7 probleem, browser mac perfect

Beste Forum leden,

Ik ben nieuw op het forum, maar ik volg deze site en forum al heel lang, daarom wil ik graag mij vraag aan jullie stellen.

Ik weet dat deze vraag eerder is gesteld op het forum, maar ik kom er niet uit met mijn eigen css file.

Ik ben een website aan het bouwen nog met joomla 1.5.15 maar ik heb een probleem met internet explorer 7. Op mijn mac in de browser is het menu horizontaal, maar op op mn pc met ie7 staat het menu verticaal zie ook printscreens.

En ik heb mijn css file url bijgevoegd

Kan iemand mij helpen met wat ik moet aanpassen in mijn eigen css file om dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt

Groeten,
    Johan

template css

Bijdrager
    johandeleeuw

sorry en m’n safari printscreen

en natuurlijk de css file:lol:

Bijdrager
    johnkeates

Dit helpt je niet, maar: ben je een site aan het bouwen zonder dat je weet hoe je een site moet bouwen?

Bijdrager
    johandeleeuw

Huh ik snap je even niet john, het lukt me prima om sites te maken, ik heb alleen een probleem met mijn site bij internet explorer 6 & 7 voor de rest werkt bij elke browser prima.

Er moet wat aangepast worden in mn css, dat las ik een ander topic http://www.macosx.nl/community/topic/joomla-css-template-onjuiste-weergave-menu-in-ie7

heb hetzelfde gedaan maar dat werkt niet.

Bijdrager
    oostie

Heb je deze regel aangepast?
    .navigation > .sf-menu > li {background: none !important;}

naar:
    .navigation > .sf-menu > li {background: none !important; display: inline;}

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    nickybbb

Als je sites maakt moet je toch wel weten dan de oudere IE browser problemen hebben met sommige codering en dat je als je het echt goed wilt doen (een site bouwen) dat je dan voor de IE browsers, voor IE7, een speciale css maakt.

Je kunt je ook afvragen, joh als je IE6/7 gebruikt wil ik je dan wel als bezoeker/gebruiker;)

Bijdrager
    johnkeates

Als je nested lists of inline list elements in een unordered list gebruikt kan gewoon de standaard procedures gebruiken. ALA heeft wel een duidelijke uitleg. IE5+, NN4+ en Safari2+, works like a charm.http://www.alistapart.com/articles/taminglists/

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.