2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    MDF

Jobticket systeem

Ik ben op zoek naar een eenvoudig jobticket systeem waarbij je op een website gebruikers (eigen leden van een vereniging) toelaat om storingen of problemen online te melden. De gebruiker ontvangt na het ingeven van zijn klacht een standaardmail met een ticketnummer van zijn melding, terwijl de verantwoordelijke een mail ontvangt met de omschrijving van het probleem.

Naar gelang van het type klacht dat gemeld is, gaat de mail naar een andere / verschillende verantwoordelijke (ander mailadres).

Op een web overzichtspagina zou je alle openstaande jobs moeten zien staan met telkens de meldingen en de status…
    Zo krijg je een duidelijk overzicht van (a) wat er allemaal gemeld is en (b) wat staat er nu nog “open” en sinds wanneer…

Er bestaan inderdaad nogal wat free scripts en totaal oplossingen op de markt, maar ofwel zijn die vrij prijzig of wordt het maatwerk, ofwel zijn ze véél te ingewikkeld of omslachtig voor wat het (maar) moet dienen.

En zelf ken ik helaas weinig of niets van PHP en Mysql… :mrgreen:

Weet of kent er iemand zo een systeem wat ik bedoel? Alvast bedankt voor het meedenken! :D

Bijdrager
    cogito

Kijk eens naar OS Ticket (http://osticket.com/), werkt erg goed, is open source en doet precies wat je beschrijft.

Succes

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.