-
Q:
Jobs ziet er niet goed uit…
Hebben jullie dit ook gemerkt? Onze Steve zag er echt niet te best uit maandag. Zo vermagerd en zo een ingevallen gezicht?
Wel echt geschrokken. Het mooiste bewijs was vandaag een reportage in ‘Het Nieuwsblad’ over de kledij van Jobs.
Om te illustreren stonden er foto’s van de man bij van 1999 tot 2008. Daar zie je duidelijk dat hij er de laatste paar jaren echt niet gezond uit ziet.Zie hier verder informatie:
http://macwereld.nl/nieuws/2008/06/steve_jobs_herstelt_van_normale_infectie
InactiefAnoniem11 juni 2008 om 16:10Het is inderdaad wel waar.
Maar ook ik ben afgevallen omdat ik het wachten van deze keynote zo spannend vond. En omdat ik tentamenstress heb….Idd,iedereen sterft,maar apple niet(voor mij niet)
Weet iemand hier wat je moet doen tegen irritante applehaters-vista freaks?
Want die doen de laatste tijd wel irritant
Heb al vanalles geprobeerd,heb ze zelfs naar de apple site gestuurd(natuurlijk zijn ze er niet opgeweest)…de beste man was volkomen glad geschoren, terwijl hij vrijwel altijd een baard of stoppelbaard heeft.
zonder (stoppel)baard lijk je snel al minstens 15 kilo lichter dan met (persoonlijke ervaring).en zou hij maar zo aan het trainen kunnen zijn voor een marathon. (duur-sport, zo min mogelijk vet gewenst)
en misschien is hij ook nog gestopt met vlees-eten (scheelt je al snel een varkens-kop)
en laat hij tegenwoordig zijn dagelijkse 6-pack Buddweiser staan.. (weer 20 kilo eraf in een maand of wat)ik lees hier een beetje de angst voor vermageren, terwijl volgens de cijfers de meesten hier zich eerder druk zouden moeten maken om het tegenovergestelde… (niet gericht aan iemand in bijzonder :))
”MrAcid”Oh ja, de experts hier hebben de beste man weer 107 + 6 minuten in beeld gezien en stellen even een levensverwachting op.
Ach ja… en sommigen hebben alleen aan een glazen bol al genoeg om te zien hoe het ervoor staat
Ooit leek het erop dat Steve wat langer zou leven dan Apple. Maar inmiddels is de kans dat het andersom is wat groter.
(zou Microsoft Bill Gates ook overleven?)”arri”…en misschien is hij ook nog gestopt met vlees-eten (scheelt je al snel een varkens-kop)
en laat hij tegenwoordig zijn dagelijkse 6-pack Buddweiser staan.. (weer 20 kilo eraf in een maand of wat)Geloof me. Steve is al sinds zijn tienerjaren vegetariƫr en alcohol drinkt hij ook nooit.
”Statenweg””arri”…en misschien is hij ook nog gestopt met vlees-eten (scheelt je al snel een varkens-kop)
en laat hij tegenwoordig zijn dagelijkse 6-pack Buddweiser staan.. (weer 20 kilo eraf in een maand of wat)Geloof me. Steve is al sinds zijn tienerjaren vegetariƫr en alcohol drinkt hij ook nooit.
Toen was hij toch nog fruitist?
’Steve Jobs is zwaar ziek’
Apple-aandeel zakt lichtjes na aanvankelijke iPhone-euforie”1984″’Steve Jobs is zwaar ziek’
Apple-aandeel zakt lichtjes na aanvankelijke iPhone-euforieZij weten dus ook niks meer dan ons… Hopelijk gaat het goed met de beste man!