30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 125)
  • Q:

Bijdrager
    typonerd

Jobs ziet er niet goed uit…

Hebben jullie dit ook gemerkt? Onze Steve zag er echt niet te best uit maandag. Zo vermagerd en zo een ingevallen gezicht?
    Wel echt geschrokken. Het mooiste bewijs was vandaag een reportage in ‘Het Nieuwsblad’ over de kledij van Jobs.
    Om te illustreren stonden er foto’s van de man bij van 1999 tot 2008. Daar zie je duidelijk dat hij er de laatste paar jaren echt niet gezond uit ziet.

Moderator
    Poezenbeest

Misschien even zijn Wiki lezen… de man heeft genoeg reden om er niet meer zo uit te zien als elf jaar terug…

Bijdrager
    me.com

Ik heb gelezen dat hij een bacteriele infectie had, en daarvoor anti-biotica heeft.

Daarom ziet hij er niet zo goed uit.

Bijdrager
    carpebios

hij had toch ook eerder al eens kanker gehad, een speciale vorm ofzo maar hij was daarvan genezen.

Bijdrager
    me.com

Bijdrager
    LEXY

Elke keynote ziet hij er weer magerder uit. Ik wil geen pessimist zijn maar ik ben bang als het zo door gaat, dat Steve de pijp aan Maarten gaat geven. (of aan Scott…)

Bijdrager
    MrAcid

Oh ja, de experts hier hebben de beste man weer 107 + 6 minuten in beeld gezien en stellen even een levensverwachting op.

Bijdrager
    imathijs

Het is inderdaad wel waar.
    Maar ook ik ben afgevallen omdat ik het wachten van deze keynote zo spannend vond. En omdat ik tentamenstress heb….

Bijdrager
    Koekjesmonster

Ik heb hem niet gezien, maar is dat artikel van Het Nieuwsblad ook online te lezen, is Belgische krant… toch?

Bijdrager
    Statenweg

Bij deze wens ik El Jobso beterschap met zijn infectie!

Bijdrager
    karel_appel

ja iemand wordt ook gewoon ouder hoor.

Bijdrager
    Skonning

Maar toch jammer. Ooit zal Apple door moeten zonder Jobs, en dan is Apple voglensmij echt dood. :o

Bijdrager
    johnnysclub

Idd,iedereen sterft,maar apple niet(voor mij niet)
    Weet iemand hier wat je moet doen tegen irritante applehaters-vista freaks?
    Want die doen de laatste tijd wel irritant:P
    Heb al vanalles geprobeerd,heb ze zelfs naar de apple site gestuurd(natuurlijk zijn ze er niet opgeweest)…

Bijdrager
    sven-

Tegen sommige PC Fanboys kun je helemaal niets doen. Zoek op YouTube maar eens naar: Emeek77. Hij gaat altijd de discussie aan met zulke mensen:P

Bijdrager
    iMaurits

Het viel me ook al meteen op! Erg vermagerd. Gelukkig is de man herstellende! cheers

Bijdrager
    arri

de beste man was volkomen glad geschoren, terwijl hij vrijwel altijd een baard of stoppelbaard heeft.
    zonder (stoppel)baard lijk je snel al minstens 15 kilo lichter dan met (persoonlijke ervaring).

en zou hij maar zo aan het trainen kunnen zijn voor een marathon. (duur-sport, zo min mogelijk vet gewenst)
    en misschien is hij ook nog gestopt met vlees-eten (scheelt je al snel een varkens-kop)
    en laat hij tegenwoordig zijn dagelijkse 6-pack Buddweiser staan.. (weer 20 kilo eraf in een maand of wat)

ik lees hier een beetje de angst voor vermageren, terwijl volgens de cijfers de meesten hier zich eerder druk zouden moeten maken om het tegenovergestelde… (niet gericht aan iemand in bijzonder :))

Bijdrager
    michi_rishi
    ”MrAcid”

Oh ja, de experts hier hebben de beste man weer 107 + 6 minuten in beeld gezien en stellen even een levensverwachting op.

Ach ja… en sommigen hebben alleen aan een glazen bol al genoeg om te zien hoe het ervoor staat;)

Ooit leek het erop dat Steve wat langer zou leven dan Apple. Maar inmiddels is de kans dat het andersom is wat groter.
    (zou Microsoft Bill Gates ook overleven?)

Bijdrager
    STEVEJ0BS
    ”mac
    ”MrAcid”

Ooit leek het erop dat Steve wat langer zou leven dan Apple. Maar inmiddels is de kans dat het andersom is wat groter.
    (zou Microsoft Bill Gates ook overleven?)

Daar kan ik alleen maar categorisch ‘JA’ op zeggen

Bijdrager
    Statenweg
    ”arri”

…en misschien is hij ook nog gestopt met vlees-eten (scheelt je al snel een varkens-kop)
    en laat hij tegenwoordig zijn dagelijkse 6-pack Buddweiser staan.. (weer 20 kilo eraf in een maand of wat)

Geloof me. Steve is al sinds zijn tienerjaren vegetariër en alcohol drinkt hij ook nooit. :)

Bijdrager
    hennep

dus moet hij vlees gaan eten en veel bier drinken!

Bijdrager
    ecnerual
    ”Statenweg”
    ”arri”

…en misschien is hij ook nog gestopt met vlees-eten (scheelt je al snel een varkens-kop)

Geloof me. Steve is al sinds zijn tienerjaren vegetariër en alcohol drinkt hij ook nooit. :)

Toen was hij toch nog fruitist?:P

Bijdrager
    1984

’Steve Jobs is zwaar ziek’
    Apple-aandeel zakt lichtjes na aanvankelijke iPhone-euforie

Bijdrager
    .Arne
    ”1984″

’Steve Jobs is zwaar ziek’
    Apple-aandeel zakt lichtjes na aanvankelijke iPhone-euforie

Zij weten dus ook niks meer dan ons… Hopelijk gaat het goed met de beste man!

Bijdrager
    Afroman

Volgens mij gaat het dan best slecht met Apple als Steve Jobs geen CEO meer is.

Bijdrager
    Neptunus
    ”mr.x

Volgens mij gaat het dan best slecht met Apple als Steve Jobs geen CEO meer is.

Als in het verleden behaalde ‘resultaten’ garantie bieden voor de toekomst gaat het inderdaad redelijk slecht zonder Jobs als CEO.

Bijdrager
    Lacebag

Alsof Jobs de mensen onder hem en zijn aanstaande opvolger niet zorgvuldig uitkiest.
    Als Jobs Apple verlaat staat er een heel goed team klaar om hem over te nemen hoor, enigste wat je zal missen is zijn Keynote maarja zijn opvolger zal ook wel een paar weken media-training en imago-coaching krijgen daarvoor.

Bijdrager
    Aerea

Alles moet toch dun zijn bij Apple? Misschien gaat hij wel zo in zijn werk op dat hij een beetje doorslaat? :P

Bijdrager
    Statenweg

Mensen raken er niet over uitgepraat. zzz Hebben ze niets beters te doen?

http://nl.youtube.com/watch?v=bAYBlx0Ygko

Bijdrager
    sven-

Nou, ik moet eerlijk zeggen, toen ik gisteren dat filmpje op de hoofdpagina zag (Jobs kondigt iSight aan), en ik Jobs van toen vergeleek met Jobs van nu, dat ik wel een verschil waarnam, maar dan helaas wel in negatieve zin. Hij is magerder, maar ook rustiger, en minder enthousiast dan vroeger. Hopelijk verergert het in de toekomst niet…

”Lacebag”

…enigste wat je zal missen is zijn Keynote maarja zijn opvolger zal ook wel een paar weken media-training en imago-coaching krijgen daarvoor.

Ik denk dat je Jobs niet zomaar kunt vervangen hoor. Zoals Jobs zijn keynotes houdt, kan niemand dat. Zoiets heeft hij ook niet geleerd, maar dat zit gewoon grotendeels in hem.

Bijdrager
    Statenweg

Fortune/CNNMoney.com heeft een artikel (zie ook hier) geplaatst over de mogelijke opvolgers van Steve Jobs, de huidige executives van Apple, wanneer hij zijn functie als CEO niet meer kan vervullen.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 125)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.