10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    OMT-fan

JM verhoger

Vind deze verhoger erg mooi.
    Ik kan alleen nergens vinden waar en hoe je die kunt kopen ( en wat ie kost).
    De site is fancy.com maar nergens wordt vermeld hoe je kunt bestellen en waar dat is gevestigd.
    Iemand een idee?

Bijdrager
    Shmoo

Misschien is dit product nog niet in productie en enkel een prototype?

Bijdrager
    KarelWillem

Zou al een stuk makkelijker zijn als je even de juiste link er bij plaatste.
    Dan wisten we direct hoe dit ding heet.

http://www.just-mobile.eu/drawer.html#.WGkGr8PhCV4

Bijdrager
    pruus

Dit is misschien niet zo vooruitstrevend, maar ook errrrug handig: Monitorsteun iMac

Bijdrager
    Shmoo

@pruus dat ding heb ik al op Mac fora voorbij zien komen toen ik nog aan het proberen was met meisjes te tongzoenen.

De kans dat het hier om USB 2 aansluitingen gaat lijkt mij heel erg aannemelijk. Niet echt 2017 dacht ik zo. Ook omdat er alleen maar over ‘4 USB aansluitingen’ gesproken wordt en verder geen typeaanduiding lijkt het mij best wel aannemelijk dat het gewoon oude restpartijen zijn.

Bijdrager
    JJmac

Heb hier ook nog een verhoger in de kast liggen van Just Mobile zonder de lade. ?

Bijdrager
    pruus

@JJMac:Handige plek om deze handige verhoger op te bergen. Kennelijk erg praktisch. Mwa..
    @Shmoo: En USB 2.0, hoewel oud, is wellicht door een handige jongen om te bouwen naar de nieuwste standaard aansluitingen. Dan wordt het in een keer weer hip. Haha.

Bijdrager
    Col

@Shmoo
    Enkel maar een beetje nieuwsgierig, hoor: is dat toen gelukt met die meisjes?

Bijdrager
    JJmac

@Pruus ik heb inmiddels een andere verhoging ?

Bijdrager
    Shmoo
    Col op 02 januari 2017

@Shmoo
    Enkel maar een beetje nieuwsgierig, hoor: is dat toen gelukt met die meisjes?

Mwah…

Ik was er alleen niet zo heel erg goed in omdat er toen nog geen YouTubers waren die je konden vertellen wat de bedoeling was. Bij ons was het idee vooral zorgen dat je het biefstuk van de ander te pakken kreeg.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.