9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Barteijk

Jes deinterlacer stopt onverwachts

Ik gebruik een tooltje Jes deinterlacer gemeend. Ik heb een nieuwe versie gedownload en nu krijg ik steeds de melding:

” Jes deinterlacer is onverwacht gestopt”. Ik heb alles naar de prullenmand gebracht en uitgeveegd, maar ik blijf die melding houden als het programma opnieuw installeer. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Weet iemand raad. Het programma werkte altijd uitstekend in combinatie met Imovie.

Bijdrager
    Hansi2124

Misschien zit er een uninstaller bij?
    Anders even alles wat je kan vinden in de bibliotheek van Jes deinterlacer verwijderen.
    Maar je bent niet de eerste met dit probleem, dus misschien kan je beter bij de vorige versie blijven.

Bijdrager
    Pieterr

Heb je al in de Console loggings gekeken voor extra informatie mbt de fout?

Bijdrager
    Barteijk

Hansi en Pieterr,

ik heb de vorige versie van het programma maar weer geinstalleerd en alles werkt weer.
    Ik heb gelezen dat veel meer mensen problemen hebben met de allernieuwste versie van Jesdeinterlacer.
    Bedankt voor jullie reactie.

Bijdrager
    Pieterr

JES Deinterlacer is een programma dat iemand in z’n eigen tijd ontwikkelt, en gratis aan anderen aanbiedt.

Je zou de auteur (Jan E. Schotsman) kunnen helpen om het programma te verbeteren door hem de relevante meldingen in de Console loggings toe te sturen of te plaatsen op zijn forum:

http://jes.abitofmagic.com/viewforum.php?f=5

Bijdrager
    Pieterr

Misschien is ook in dit geval de oplossing het verwijderen van de preferences (.plist).

Throwing away the preferences is likely to fix the problem.

~/Library/Preferences/nl.jes.deinterlacer.plist
    Bijdrager
    Hansi2124

Wat ik in feite dus ook al voorstelde;-)

Bijdrager
    Pieterr

Oh inderdaad, Hans, ik zie het nu.:lol:

Bijdrager
    Barteijk

De “plist” heb ik in Preferences verwijderd en de nieuwste versie (na opnieuw opstarten) geinstalleerd.
    Maar ik bleef dezelfde melding houden. Dus toch maar de oude versie gebruiken, die in ieder geval goed werkt.
    Wat mij betreft is het nu voorlopig opgelost. Goed idee inderdaad om de website van de heer Schotsman eens te gaan bezoeken. Nogmaals dank voor jullie snelle reacties.

Met vriendelijke groet,
    Bart.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.