30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 113)
  • Q:
    Moderator
    Poezenbeest

Je reacties op de nieuwe iPods

Jaja… Apple heeft de iPod opnieuw uitgevonden!

Hier al je reacties op de nieuwe wonderen!

Bijdrager
    swoon

Ja, wat zal ik zeggen. Mixed feelings net als met de nieuwe iMac’s.
    Ik hoopte op een iPod touch, maar dan wel met een behoorlijk aantal GB’s. Dit is te weinig om video op te zetten of een behoorlijke muziekcollectie. En op deze wijze kun je beter wachten op de iPhone dan heb je hetzelfde apparaat en kun je er ook nog mee bellen.

Wel een aantal mooie nieuwe features, daar is Apple de concurrentie mee voor.

De iPod classic snap ik niet, dat model mag er van mij wel uit.

Bijdrager
    Brent146
    ”swoon”

Ik hoopte op een iPod touch, maar dan wel met een behoorlijk aantal GB’s. Dit is te weinig om video op te zetten of een behoorlijke muziekcollectie.

Euh, die iPod classic is er voor de mensen gelijk jou met een enorme muziek- en videocollectie. En niet iedereen wil een touchscreen…

Moderator
    Poezenbeest

De nieuwe Nano’s kende ik al… maar vallen mij prestaties mee… het uiterlijk… tsja… moet ik van gaan houden denk ik.
    De kleuren van de Shuffles en de Nano’s boeien mij niet, op die rooie na dan :evil: ik weet niet, maar doe mij toch maar zwart of wit.

De Classic heeft volgens mij ook wat rondere vormen gekregen… wat mij wel mooi lijkt, maar eerst zien. CoverFlow zit ik al heel lang op te wachten, maar dat moeten ze ook eens in iTunes gooien, dat je de coverart kan omdraaien om de lijst te zien. Verder vind ik 160GB een beetje overkill…. maar allicht dat er mensen zijn die alles in FLAC (de Apple-versie dan) willen hebben.

De Touch vind ik helemaal geweldig, maar een beetje tegenvallen dat er maar zo weinig inzit. Had wel iets meer verwacht. Zoals Steve het zelf al zei; het is een iPhone zonder belfunctie…. ja, dan toch liever een iPhone als er toch zo weinig GB’s inzitten.

De samenwerking met SV is een goeie start, hopelijk sluiten meer ketens zich aan….

Bijdrager
    swoon
    ”Brent146″
    ”swoon”

Ik hoopte op een iPod touch, maar dan wel met een behoorlijk aantal GB’s. Dit is te weinig om video op te zetten of een behoorlijke muziekcollectie.

Euh, die iPod classic is er voor de mensen gelijk jou met een enorme muziek- en videocollectie. En niet iedereen wil een touchscreen…

Ja, maar dat is het juist. Ik heb een iPod G4, als ik dus een nieuwe iPod wil kopen dan wil ik;
    – een nieuw model
    – touchscreen
    – een behoorlijk aantal gb’s

iPod Classic koop ik dus niet en een Touch ook niet, want dan wacht ik wel op de iPhone, want die kan zoals ik al schreef ook nog bellen.

Bijdrager
    swoon

Damn die gasten zijn snel. First hands on

Bijdrager
    khesselink

Tjah, ook ik heb gemengde gevoelens bij de nieuwe ipods.. Hoewel ik een groot fan ben van alles wat apple tot nu toe op de markt heeft gebracht,. ( Op de geflopte dingen na dan ) vind ik de vernieuwing van de nieuwe ipods een beetje tegenvallen.

Wat betreft de touch, Ik vind het idee wel erg voor de hand liggen om met een uitgekleede iphone tekomen en vandaar ook dat ik volledig achter de voorgaande mededelingen aansluit. Dan koop ik wel een iphone als dat het enige verschil is.

Verder vind ik de vernieuwde software, o.a. coverflow e.d. echt een pluspunt. Het werkt echt super gebruiksvriendelijk al kost het wel een heleboel onderhoud.

Voor mij is nu het wachten op het lanceren van de iphone of er voor mij een van deze generatie ipods klaar gaat liggen is voor mij nog niet zeker. Lijpe gadgets maar wel voor de handliggend

Bijdrager
    Juriaan

Tja, de nieuwe lijn

De Nano: Lelijk…zoals hij op de foto eruit ziet, maar dat is mijn mening

De Touch: Geweldig ding, maar het aantal GB, veels te weinig

De Classic: Classic ? Waar is dan wit gebleven, verder…het aantal GB is echt een pluspunt!

Ik had graag de Touch gekocht maar, alleen als ik erop voorruit was gegaan qua GB’s
    nu maar afwachten dus!

Bijdrager
    stel maar

ik vind de nano niet zo super en 4 gb voor video is wel weining.
    ik weet niet of film’s in bijv. .mov kleiner zijn dan mp4 want hij ondersteunt nu ook andere formaten.

de Classic vind ik zo er wel vet uitzien.

ik wil wel eigenlijk een iPod touch dan kan ik lekker internetten in de trein want dat schijnt goed te kunnen op de iPhone de ook op de touch.
    ik heb een 80GB iPod dus uitgebreide collectie heb ik dan daar op.

Sleutelbeheerder
    Night

Ik vind het allemaal schatjes, stuk voor stuk:) maar inderdaad, de opslagcapaciteit van de ‘kleinere jongens’ is een beetje aan de magere kant. Misschien komen tegelijkertijd met de intro van 10.5 ook de ‘zwaardere’ familieleden?;)

Bijdrager
    reneo

en waarom wel wifi, maar geen mail? wat moet je dan met je contacts?
    en is het mogelijk je agenda (en contacts) te syncen middels .mac of nog beter de nieuwe icalserver in leopard server?

ik vrees dat het allemaal niet mogelijk gaat zijn, dus voor mij istie het dan dus echt nèt niet… jammur, want ik had hem/haar al bijna gekocht :x

Bijdrager
    Tjeerd

Wouw.. geweldig. iPod Photo staat op marktplaats en iPod Touch is besteld:D :D

Bijdrager
    Vodka

Wel lullig dat apple de early adopters voor 200 dollar naait.

De 8 Gieg is nu 399 ipv 599. Daar zullen een aantal mensen niet blij mee zijn.

(dit gaat over de iphone natuurlijk)

Bijdrager
    swoon
    ”Vodka”

Wel lullig dat apple de early adopters voor 200 dollar naait.

De 8 Gieg is nu 399 ipv 599. Daar zullen een aantal mensen niet blij mee zijn.

(dit gaat over de iphone natuurlijk)

Ik denk dat het eerder een gevalletje “tegenvallende verkoopcijfers” is. En daarmee wil Apple vooral zichzelf niet naaien, dus vandaar goedkoper en weg met het minder populaire model.

Bijdrager
    NI3LS

Hmmz, ik ben van plan om toch maar die iPod Classic 80GB te gaan kopen, maar heeft iemand een idee of hij morgen al ergens in een winkel ligt?

Ik meen met de vorige events wel, de volgende dag al?!

Bijdrager
    demandiebakt

ik ben blij dat er ook nog wordt gewerkt aan “niet telefoon” ipods want ik wordt niet graag gebeld als ik muziek luister, daar ik 8 maanden per jaar midden op de oceaan zit en toch geen bereik heb.. ik vind die 16 gig touch echt wel goed.. gewoon een iphone zonder dure bijkosten maar de classic is ook lekker geupdate:)

Inactief
    Anoniem
    ”swoon”

Ik denk dat het eerder een gevalletje “tegenvallende verkoopcijfers” is.

The Apple iPhone led smartphone sales in the United States in July, beating Research In Motion’s BlackBerry, the Palm Treo, and other rivals, a market research firm said Tuesday.

Lijkt me sterk. Gisteren werd bekend dat de iPhone in augustus de bestverkopende smartphone in de Verenigde Staten was… ze verkochten er zelfs meer dan de BlackBerry van RIMM (zie boven).

Ik denk eerder dat het een geval van “we kunnen het, dus we doen het” is. 4 GB was te weinig, dat bleek duidelijk uit de verkoopcijfers. Op deze manier leggen ze de lat nog hoger voor de concurrentie. Een Nokia N95 zonder abonnement kost bijna €600… dat is plots extreem duur.

Bijdrager
    Vodka
    ”Zakske”
    ”swoon”

Ik denk eerder dat het een geval van “we kunnen het, dus we doen het” is.

Precies, dus als je 599 hebt betaald (en misschien zelf wel in de rij heb gestaan), dan ben je zojuist genaaid door Apple.

Bijdrager
    KarelWillem
    ”reneo”

en waarom wel wifi, maar geen mail? wat moet je dan met je contacts?….

Met Safari heb je dan toch ook de mogelijkheid tot WebMail?

On the road kun je je daar wel mee redden lijkt me.

Bijdrager
    Chocolat

Wat ik jammer vind is dat er niets tussen 16 en 80 GB in is. Ik had toch wel wat uitgebreidere variatie wat betreft het aantal GB’s gezien. 160 GB vind ik wel erg veel dat past haast niet eens op een normale harde schijf;)
    Nano’s vind ik niet echt mooi maar misschien in het echt juist wel zoals ik wel vaker met Apple producten heb.
    iPod classic is erg leuk maar ik had wel graag wit gezien
    iPod touch, ziet er mooi uit maar het aantal GB’s is wel erg beperkt.

Weet iemand wanneer ze in de winkel te krijgen zijn?

Bijdrager
    Jordy

erg vette ipod die touch, maar niet een beetje duur als je um vergelijkt met die iphone? (abbo kosten niet meegerekend)

maar laat ze alsjeblieft wat aan die dollar -> euro doen zeg!! het verschil wordt groter en groter.. ik dacht dat ze er laatst met die macbook pro update de prijsen een beetje hadden rechtgetrokken..

maar zit toch te twijfelen of ik um ga kopen :apple:

Moderator
    unSOUND

iPod nano en classic vind ik niet mooi… De iPod tough is gewoon een iPhone zonder phone, en aangezien ik toch wel een iPhone ga kopen, is op dit moment eigenlijk geen enkele iPod echt iets voor mij… Maar goed ook, anders werd mijn vriendin al weer nerveus…

Bijdrager
    jf

Tsja, met een prijsverschil van ‘slechts’ 100 dollar (en vermoedelijk dus ook 100 euro) zou ik de phonefunctionaliteit er liever bij hebben.

Maar laat ze dan ook iets doen met een GOEDE navigatiemogelijkheid, want die waardeer ik wel erg aan mijn huidige mobiel.

Bijdrager
    Cloudsurfer

Mijn reacties dan maar.

iPod shuffle, nogsteeds schattig en klein maar zonder scherm voor mij een no-go.

iPod nano, een beetje Cloudsurfer kenner weet hoe ik hierover denk. Absoluut de schattigste iPod allertijden. Ik ga dit weekend een 8GB nano ophalen, als de Media Markt er dan al een heeft.

iPod classic, het design dat het allemaal heeft gestart. Voor de liefhebbers… niet voor mij dus. Hij oogt trouwens langer dan de 5G… optisch bedrog?

iPod touch, om eerlijk te zijn had ik dit niet verwacht (qua functies). Dit gaat veel iPhone sales wegsnoepen, maar het is denk ik de perfecte afweging voor degene die niet aan dat AT&T vast willen zitten. Hij is wel mooi, though…

Inactief
    Anoniem
    ”Vodka”

Precies, dus als je 599 hebt betaald (en misschien zelf wel in de rij heb gestaan), dan ben je zojuist genaaid door Apple.

Dat is ook het grote probleem met Apple… op dit moment hebben ze gewoon geen concurrentie. Niemand lukt het om een complete productlijn zo snel te vernieuwen.

Daarom koop ik ook maar Apple-spul als ik het écht nodig heb.

Bijdrager
    lowfi

Op dit moment vind ik geen enkele iPod interessant op het eerst gezicht.

Mijn iPod nano 4GB doet het nog goed bovendien heb ik daar ook net een nike+ opberg dinges & wat andere dingen voor gekocht. Zo op eerste gezicht vind ik hem ook niet zo mooi.

iPod classic is nooit wat voor mij geweest.

Shuffle vind ik krom dat ie geen bump naar 2GB heeft gekregen of tenminste een prijsverlaging (creative/sandisk zitten onder de 50 euro).

Tenslotte de touch. Een 32GB model had ik erg aantrekkelijk gevonden maar heel misschien koop ik er 1 als ik eind okt in amerika zit. 300 euro voor een 16GB model dan;)

Bijdrager
    swoon
    ”Zakske”
    ”swoon”

Ik denk dat het eerder een gevalletje “tegenvallende verkoopcijfers” is.

The Apple iPhone led smartphone sales in the United States in July, beating Research In Motion’s BlackBerry, the Palm Treo, and other rivals, a market research firm said Tuesday.

Lijkt me sterk. Gisteren werd bekend dat de iPhone in augustus de bestverkopende smartphone in de Verenigde Staten was… ze verkochten er zelfs meer dan de BlackBerry van RIMM (zie boven).

De iPhone mag zich zeker als smartphone presenteren, maar zo wil Apple ‘m zeker niet verkopen. Die wil er een consumentenproduct van maken.
    En hoe groot is de markt van smartphones t.o.v. de “normale” telefoon?

Bijdrager
    Jpunt

wat een gezeur over een stel topproducten! vooral de classic vind ik super, clickwheel zodat je hem ook blind in je broekzak kan bedienen en knetterveel ruimte voor hetzelfde geld! morgen even mn saldo checken en dan wordt mn photo zonder display eindelijk vervangen:)

Inactief
    Anoniem
    ”swoon”

De iPhone mag zich zeker als smartphone presenteren, maar zo wil Apple ‘m zeker niet verkopen. Die wil er een consumentenproduct van maken. En hoe groot is de markt van smartphones t.o.v. de “normale” telefoon?

In addition, iPhone sales equaled those of the most popular feature phone in the United States, LG’s Chocolate, iSuppli said. The Apple gadget, a combination media player and mobile phone, accounted for 1.8% of all handset sales in the United States.

No worries… zelfs in dat segment presteert de iPhone boven verwachting.

Bijdrager
    rzeeuw

Benieuwd wat de presentatie voor de aandelen Apple zouden doen, welke ik verwachtte dat ze gestegen zouden zijn, was ik verbaasd over de daadwerkelijke verandering:

-7,40 (136.67)

De beleggers vinden de nieuwe productlijn dus (ook) niet zo sterk.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 113)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.