5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    iJasper

je eigen 06 nummer kiezen

hi, een jaar of 5 terug kon je via easymobile.nl je eigen 06 nummer kiezen en kopen, maar die site is uit de lucht en vroeg me af of er een soortgelijke site bestaat waar je je eigen nummer kunt kiezen. mijn achternaam heeft 8 letters, en begint met 0654, wel een gebruikelijke start van een 06 nummer. en het nummer, als ik die bel, geeft aan dat het nie bestaat.
    het lijkt me leuk om dat nummer te kopen..
    alleen waar kan dat tegenwoordig?:p

Inactief
    Anoniem

Je kunt een “mooi” nummer via de provider aanvragen. Of hier kosten aan verbonden zijn kan ik helaas niet aangeven. Daarnaast blijft een mobiel nummer, als deze is opgezegd door de vorige eigenaar, enige tijd geblokkeerd zodat de oude eigenaar het nummer binnen een bepaalde tijd kan her-actieveren.

Succes.

Bijdrager
    Thoomas

Bij T-Mobile kost een voorkeurnummer 112,50 euro. Of je daadwerkelijk élk nummer dat vrij is kan kiezen weet ik niet, je hebt ook kans dat je alleen uit een lijst met nummers mag kiezen.

Bijdrager
    Napsju

Kijk even op de site van de OPTA om de provider te bepalen. Neem daar dan even contact mee op.

KLIK!

Bijdrager
    Napsju

Altijd zo leuk als je dan vervolgens helemaal niets meer verneemt van de topic starter…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.