16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    vuurvreter

Je berichten bewerken niet meer mogelijk?

Bij toeval zie ik dat het bewerken van je (eigen) bericht niet meer mogelijk is d.m.v. op je avatar te klikken. Of is deze functie ergens anders verstopt?

Moderator
    Raymon Mens

Je kunt als het goed is je bericht tot 15 minuten na plaatsing bewerken. Misschien is dit wat te kort en moeten we de limiet verhogen. De knoppen onder je avatar zijn verdwenen en hebben plaats gemaakt voor directe linkjes onder een bericht.

• Deze reactie is gewijzigd 10 maanden, 4 weken geleden door  Raymon Mens.

Bijdrager
    koen

15 min is inderdaad wel heel erg kort. Waarom die limiet, op het oude forum bestond die niet eens?

Prullenbak en spam zie ik trouwens niet

Bijdrager
    KarelWillem

<p class=”cite”>Raymon op 22 januari 2018 om 21:53</p>
    Je kunt als het goed is je bericht tot 15 minuten na plaatsing bewerken. …

Bijzonder irritant.

Bijdrager
    vuurvreter

@raymon

Ik zie alleen de functie “Citeer en Prive bericht”
    Zie afbeelding 

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Ik ben helemaal niet gelukkig met het feit dat je je berichten niet meer kan bewerken na 15 minuten.

Het vorige forum was veel gebruiksvriendelijker. Die beslissing zal ongetwijfel bij een aantal users ergernissen veroorzaken.

• Deze reactie is gewijzigd 10 maanden, 4 weken geleden door  Mac Hammer Fan.

Moderator
    Raymon Mens

Het is de standaard van bbPress die ingesteld is bij het opzetten van de nieuwe site, maar als die niet gewenst is kunnen we het op whatever we willen instellen. Ik heb ‘m nu op 24 uur gezet.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Ik vind het juist goed dat de tijd die je een bericht kan bewerken beperkt is. Je ziet een fout, of je bedenkt nog iets en schrijft het er alsnog bij.

Wat anders kan gebeuren is dat een bericht gewijzigd wordt nadat iemand een antwoord heeft geschreven. Of terwijl iemand een antwoord zit te typen.

Niet alleen verwarrend, in sommige gevallen ook niet helemaal netjes naar degene toe die net een antwoord heeft geformuleerd. 15 minuten is lang zat, anders schrijf je toch gewoon een antwoord eronder?

Bijdrager
    Brombeer

<p class=”cite”>Nee Bijdrager B0b, dan is het antwoord te zeer versnipperd en wordt het helemaal een chaos. allemaal losse stukjes antwoord. Ik ben bijv zo’n warhoofd, dat later nog iets invalt. Of ik wil een nuance aanbrengen. En als ik er achter kom dat ik onzin heb geschreven (bijv omdat er iets te vluchtig is gelezen, omdat degene waar ik op reageerde ook niet kon bewerken), dan wil ik dat kunnen verwijderen voordat er misverstanden ontstaan.</p>
    Overigens had ik eerst het citaat van Bijdrager MacHammerFan in dit vak gezet en heb aardig moeten trukeren om deze regels erboven te krijgen. Waarom staat er geen code in dit invulvak? Dan zie je wat waar staat en komt en dan kun je de cursor daar zetten waar het nodig is. Samen met een voorbeeldknop werkt dat perfect. Nu staat er lelijke code in het eindresultaat, zijn jullie daar zo trots op?

<p class=”cite”>Mac Hammer Fan op 22 januari 2018 om 22:36</p>

Ik ben helemaal niet gelukkig met het feit dat je je berichten niet meer kan bewerken na 15 minuten.

Het vorige forum was veel gebruiksvriendelijker. Die beslissing zal ongetwijfel bij een aantal users ergernissen veroorzaken.

Als je dat maar weet.

Bijdrager
    vuurvreter

<p class=”cite”>vuurvreter op 22 januari 2018 om 22:17</p>
    @raymon

Ik zie alleen de functie “Citeer en Prive bericht”
    Zie afbeelding 

Een hoop reacties, maar geen antwoord op mijn vraag, of is dat te moeilijk??

Bijdrager
    KarelWillem

Prullenbak en Spam is denk ik alleen voor de ingelogde moderators.

Moderator
    Raymon Mens

De functie om te citeren en naar de spambox is inderdaad alleen zichtbaar voor moderators. ‘Bijdragers’ hebben die niet. Al vind ik wel dat het mogelijk moet zijn om naast bewerken je eigen bericht te verwijderen (binnen een x aantal minuten). Dat is een to-do.

Bijdrager
    csteelooper

Tja, ik kan wel meer To-Do’s geven. Zoals bijvoorbeeld het implementeren van alle stijlen tbv opmaak. Ze zijn nu wel beschikbaar op de werkbalk (als je een bericht typt) maar als je sommige stijlen gebruikt krijg je XML-code te zien in plaats van de werkelijke stijl. Tot nog toe werkt alleen vet goed; <span style=”text-decoration: underline;”>onderstrepen</span> is er niet bij. Tenminste, niet als je je bericht post. Tijdens het schrijven is er niets mis.

Ook als je een bericht citeert gaat het mis bij het posten. Bij de time stamp zie je dan XML-code die de klasse definieert, maar de opmaak blijft deels achterwege…

Moderator
    Night

Ook dát is een bekend punt en staat op de to-do lijst.

Bijdrager
    Shmoo

Misschien als we de developers de Things apps cadeau doen dan wordt het ToDo lijstje voor hen ook leuker en mooier.

Bijdrager
    koen

Of Agenda

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.