5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Brainalyser

Je apple ID is gebruikt om in te loggen op een nieuw apparaat?

Ik krijg om de paar minuten tientallen meldingen dat mijn apple ID is gebruikt om in te loggen op een nieuw apparaat, maar volgens mij is dit gewoon mijn oude iPad die ik sinds lange tijd weer heb geactiveerd. Ik ben nu niet thuis dus kan er niets mee doen, maar word wel gek van de meldingen. Heb het al eens eerder gehad met een oude iPad van mijn moeder die ook gebruik maakt van mijn apple ID. Waarom gebeurt dit met mijn oude apparaten en hoe zet ik het uit?

Bijdrager
    TheBigZ

Meld de betreffende apparaten af als zijnde gekoppeld aan jouw Apple ID.

Bijdrager
    Shmoo

Dat komt door FaceTime, Berichten en al die iCloud diensten die gegevens delen met je AppleID.

Kun je niet veel aan doen. Mogelijk even inloggen op iCloud.com en controleren welke devices aan je account zij gekoppeld.

Bijdrager
    Brainalyser

Ok ik ben nu op icloud geweest, even kijken of dat zin heeft gehad, ik moest sowieso mijn wachtwoord wijzigen dus waarschijnlijk logt mijn iPad nu niet meer in omdat die dat nog met het oude wachtwoord doet. Trouwens kan je iCloud opslag kopen via iDeal? Want ik heb geen creditcard en loop al veel te lang rond met het bericht dat mijn icloud vol zit.

Bijdrager
    Shmoo

Nee, je kunt wel bij de supermarkt een iTunes giftcard kopen en dat saldo op je AppleID zetten. Dan wordt er elke maand het iCloud-bedrag van je saldo afgehouden.

Maare… gebruik je die iPad nu wel of niet zelf?

Als je deze wel gebruikt dan moeten de mailtjes en meldingen snel stoppen, gebruik je hem niet dan moet je deze iPad verwijderen en loskoppelen van je account.
    https://appleid.apple.com/account/manage

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.