13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac Hammer Fan

JBL Creature II Speakers – Gray

JBL Creature II Speakers – Gray

Kan iemand mij zeggen of het grijs exact hetzelfde is als dat van de G5?
    TIA

Moderator
    unSOUND

Nee, ze zijn egaal grijs, niet metallic.

Bijdrager
    syriani

heb ze gisteren nog zien staan en eerlijk gezegd, in het grijs zijn ze gewoon lelijk,

in wit heel mooi en dan passen ze ook bij alle randapparatuur van apple , zoals de witte muiz en toetsenbord, zwart is ok maar doet wat te dark vader achetig aan

Bijdrager
    DoppieDoppie

Dat vind ik nou juist weer erg tof :wink:

Bijdrager
    Joor

k vin ze grijs ook veels te plastic.
    wit is hip.
    zwart denk ik ook te nep…

maar voor 99 euro komt er wel een te gek geluidje uit hoor,
    dus daar hoef je ze niet voor te laten staan…

Bijdrager
    ThomasL

Zit naast een paar of zwarte en die zijn best stoer. Heb de grijze nog nooit gezien.

Bijdrager
    Apollo

Heb thuis de zwarte staan, die zijn wat ‘vergevingsgezinder’ met de rest van een gemiddeld interieur. Ik heb juist geen witte genomen omdat die wel heel clean zijn.
    Ik gebruik m’n iPod en de Creatures bij wijze van stereoinstallatie dus staan ze in de huiskamer. Voor bij m’n Powerbook had ik de witte nog wel kunnen kiezen, maar die zwarte zijn gewoon wel stoer.

Bijdrager
    Marc

Ik heb hier nog het vorige model staan, en die zijn niet grijs, maar zilverkleurig, dus best passend bij de Metalen Apple van tegenwoordig.

Bijdrager
    Tuffi

Je moet gewoon witte pakken, voor het geld zijn ze dik goed, en ze passen bij je toetsenborden, airports, muizen, iPods, wat dat betreft 8)

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Bedankt voor de suggesties.
    In elk geval ben ik onder de indruk van de kwaliteit van die speakers voor de prijs.

Bijdrager
    vogel

Voor die prijs koop je niks beters. Ga je meer geld uitgeven, dan kan je wel wat beters vinden, maar ik ben behoorlijk tevreden over m’n Creatures. Ik kocht ze bij Mail-a-Mac in het “titanium grijs” en toen ik ze uit de doos haalde zat ik even stevig te balen. LEEEEELIJK!!! Gelukkig past het wel bij m’n net zo lelijke Ikea tafel.

Bijdrager
    Reno

hoi, een klein vraagje, zij deze speaker draadloos? ik zou het namelijk jammer vinden het mooie design van m’n imac te verknoeien met al te veel kabels…

Bijdrager
    wjgmspeedy

Nee, de speakers zijn met kabels verbonden aan de woofer en die gaat met een kabel naar de koptelefoonuitgang.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.