5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    KrijnB

Javascript aan de praat krijgen

Dag allemaal,

wellicht een domme vraag (als die bestaan) maar waar ik nu tegen aan loop gaat even mijn pet te boven. Ik heb een idee om een video te maken waarbij ik gebruik wil maken van een tool die gratis beschikbaar is gesteld via de ontwikkelaar om een hyperlapse via google streetview op te nemen. Allemaal heel tof, maar het probleem is dat ik op dit moment niet weet hoe ik het aan de praat kan krijgen. Ik maak wel eens een site, maar doe dit via wordpresst, dus alle technische zaken achter de schermen ken ik niet.

Ik heb een zip-bestand gedownload met daarin enkele bestanden en mappen. Het betreft een JavaScript utility. De bestanden komen hier vandaan: https://github.com/TeehanLax/Hyperlapse.js

Kan iemand mij helpen om dit aan de praat te krijgen?

Bijdrager
    Shmoo

Probeer eerst eens via de documentatie het voorbeeld dat in het .zip bestandje zit aan te passen naar het geen dat jij wilt hebben.

Zodra dat werkt naar het geen wat jij er mee wilt doen kun je gaan denken aan het implementeren in bijv. WordPress.

Bijdrager
    KrijnB

Dat is een beetje het probleem. Er zit wel een readme bij, maar hierin zit geen manual hoe je dit werkend krijgt ofzo. De viewer.html in de ‘examples’ map heb ik wel geopend, alleen lijkt deze niets te doen zodra je kiest voor ‘Generate’

Bijdrager
    Shmoo

Probeer eens via Google op Hyperlapse.js + Tutorial te zoeken waarschijnlijk is de kans dan groot dat je bepaalde blog posts zult vinden van mensen die het al eens gebruikt hebben.

Ik heb te weinig tijd om mij te verdiepen in dit soort speeltjes..

Bijdrager
    KrijnB

dank je, hier kom ik weer wat verder mee. Had al wel gezocht, maar niet met het woord tutorial:oops: shame on me

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.