5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    coldhearth

Java oefeningen…

Hoi,

ik ben student informatica en heb net men eerste jaar achter de rug…
    We hebben in dat jaar een groot stuk gezien van Java (wel nog geen onderwerpen zoals hyperthreading en dergelijke geavanceerde onderwerpen)

Ik zou graag nu eens een paar kleine projectjes maken via het MVC model om te oefenen zodat ik helemaal 200% vertrouwd raak met het OO programmeren concept omdat ik nu nog er wel wat probleempjes mee heb.
    Ik zou heel graag kunnen goed java programmeren dus vraag ik jullie waar ik ergens zulke oefeningen kan vinden met eventuele oplossingen of forums erbij zodat ik makkelijk kan bijleren via praktische oefeningen te maken.:)

Alvast bedankt,
    Gert-Jan M.

Bijdrager
    MrAcid
    Bijdrager
    Pieterr

Als je dat op de Mac wilt gaan doen, is dit nog wel een aardige site: http://community.java.net/mac/

Welcome to the Mac Java community
    This community is for all things Macintosh and Java related. That may mean developing Java code on the Mac, with the various tools available to Mac developers… or it may mean running your Java code on the Mac, using available technologies to deliver a great experience to your Mac-based users… or even tying into technologies like Cocoa. If you have Mac-specific projects, weblogs, questions, or advice, this is the place to be.

Bijdrager
    coldhearth

Dankje alvast voor de comments,
    maar ik zoek eigenlijk wel degelijk een idee of voorbeeld oefeningen willen hebben om mezelf te oefenen.

Of iemand die me onder zijn hoede op msn wil nemen of dergelijke waarmee ik kan praten over java en dergelijke, die me tips kan geven of helpen bij bepaalde zaken.:)
    Zou fijn zijn ^^

Inactief
    Anoniem

Al gegoogeld? :innocent:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.