11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Ni3l55

Java foutmelding Wine

Ik heb Wine op mijn Mac en heb een progammatje gedownload voor Wine maar dat komt er deze melding.

weet iemand hoe dit te te verhelpen is

Inactief
    Anoniem

Heb je die foutmelding al gegoogled? :thumbsup:

Bijdrager
    Hansi2124

Ik denk dat je dat moet downloaden, als ik het goed kan vertalen…..

Bijdrager
    Ni3l55

maar hoe kan ik java downloaden als ik naar de website ga komt er alleen een download voor OSX

Bijdrager
    LighScan

Bijdrager
    LighScan

Om Java te installeren open je Spotlight en typ je “Java-voorkeuren”. Als er geen Java is geïnstalleerd zal Software update met deze melding komen:

Dan hoef je het enkel maar te installeren.

Bijdrager
    maclover111

Al installeer je java in OSX dan gaat dat in dit geval geen verschil maken.
    Aangezien Wine een Windows omgeving nabootst en dit programma dus ook indirect op Windows gedraaid word die je de Windows versie van Java te downloaden en deze te installeren in Wine.

Als ik jouw was zou ik Wine links laten liggen en bootcamp, virtuelbox of een andere manier om Windows te installeren te proberen. De meeste programma’s werken namelijk ook niet geweldig wanneer ze via Wine gedraaid worden.

Bijdrager
    Ni3l55

Ik zal even Java opnieuw installeren dan helpt het zeker wel.

Bijdrager
    maclover111

Zoals ik hierboven al aangaf Java installeren onder OSX verhelpt het probleem niet.
    Je dient dit te doen in de Wine applicatie. Helaas heb ik erg weinig tijd anders had ik het wel eventjes gedaan, maar als ik jouw was zou ik Wine niet gebruiken en afwijken naar Virtuelbox, Crossover, Vmware of Bootcamp.

Bijdrager
    Ni3l55

Ik heb zelf parallels maar dat neemt veel ruimte in om windows te draaien, daarom wil ik gebruik maken van Wine zodat ik geen overbodige rommel heb op mijn Mac

Bijdrager
    Stirf

Inkoppertje: je wilt geen rommel op je Mac en je hebt Windows?:wink:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.