3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    ShadeMC

Japanse Tekens in iTunes

Ik hoop dat iemand mij kan helpen bij het volgende: Sinds vorige week ergens verschijnen Japanse nummers waarvan de namen in kanji (japanse tekens) zijn geschreven als legen vierkantjes. Opeens van de week stond het er weer op de juiste manier (ik geloof na een update) maar nu is het weer normaal. Ik zag later dat ook het bestand op de computer zelf dit probleem nu heft

Na wat gespeur zie ik dat veel mensen juist mijn probleem omgekeerd hebben. Ik heb Japans al toegevoegd al bij talen in het configuratiescherm van Windows alleen hersteld dit het probleem niet, als die sowieso nog mogelijk is.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Bijdrager
    johnkeates

Heb je het probleem in Windows? In dat geval moet je het daar ook oplossen, iTunes heeft daar niet zo veel mee te maken. Karaktersets kan je bij Microsoft downloaden.

Bijdrager
    ShadeMC

Nou, zojuist mijn computer weer opgestart en nu staan de tekens er weer op de juiste manier. Vreemd….

Ik dacht dat dat ook het probleem zou zijn en min vorige handeling dit zou verhelpen John. Bedankt voor je reactie!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.