16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Afroman

Jan David spot concept-car van Renault

http://www.nu.nl/auto/2307558/renault-dezir-weg-sterrenstatus.html%5D

Twee lezers van AutoWeek spotten onafhankelijk van elkaar de nieuwe Renault Dezir concept car in de straten van Parijs. Daar is hij op weg naar een sterrenstatus.

© Autoweek
    Dat is nog eens een primeur! Nog niemand heeft de Renault Dezir concept car, die in oktober debuteert op de Autosalon van Parijs, in levenden lijve gezien. Tot nu toe hebben we het moeten doen met een paar statische foto’s. Olav Bloebaum, Jan David Hanrath en Laurens Hessing, kwamen het studiemodel onafhankelijk van elkaar in Parijs tegen en delen hun foto’s met ons.

Olav kwam de elektrische sportauto tegen vlak bij de Eiffeltoren, waar hij zomaar tussen het andere verkeer door reed. Filmploegen heeft hij niet gezien, en dat maakte het tafereel des te futuristischer. Zijn foto’s zien er uit alsof ze tien jaar in de toekomst zijn genomen – de Dezir is immers het startschot van de nieuwe ontwerplijn van Renault. Jan David Hanrath zag het studiemodel door een smal straatje rijden.

Op de foto’s van Laurens komt de aap uit de mouw. Hij knipte de auto middenin een fimset, waar de Dezir op weg is naar een sterrenstatus. Ongetwijfeld komen we het resultaat van deze filmdag nog wel eens tegen op deze website, als Renault videomateriaal van de nieuwe concept vrijgeeft. “Wel een gaaf gezicht trouwens om een auto zonder enig geluid weg te zien accelereren!” meldt Laurens. Wen er maar aan, want het heeft er alle schijn van dat we in de nabije toekomst – en helemaal bij Renault – vaker van dit soort elektrische zoemers op de straten zullen tegenkomen.

Cool!

Bijdrager
    Nick Nack

Als je het toch nodig vindt om zoiets te posten, doe het dan niet van een Renault.

Bijdrager
    Taconew

Deze auto is wel ontworpen door een Nederlandse ontwerper Laurens van den Acker.

Daarnaast heeft pipo Afroman dit geplaatst omdat onze grote vriend JDH vermeldt staat in het bericht.

Bijdrager
    Dr. Maddox

@ Nick Nack – Lees de titel goed, verdiep je in de mensen achter OMT en doe eens wat minder zuur!

Bijdrager
    Vinhelper

Je ziet hier aan het einde van het filmpje staan: ”Filmed and edited with an iPhone 4”.

Aangezien die dingen op het moment nog bijna zeldzaam te noemen zijn, heeft volgens mij Jan David dit gefilmd en naar Autoweek gestuurd.

Correct me if I’m wrong.:smile:

Bijdrager
    Dr. Maddox

Mooie camera auto rijdt daar achteraan!

Bijdrager
    stavos

@Vin, check the Flickr pagina van JD eens. Dan weet je wel zeker dat hij dat filmpje gemaakt heeft.

En zo’n camera auto willik-ook!! :angry:

Bijdrager
    Yggdrasil

Wat een hondslelijke auto…:neutral: Geef mij die Benz ML die erachteraan rijdt maar… :’)

Bijdrager
    Afroman

Nee, dat is een mooie auto wil je zeggen. Geef mij een van de 18 camera-auto van het Top gear camera-team maar(eentje hebben ze gesloopt):cool:

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik ben zowieso niet echt voor Renault, deze vind ik lelijk..:nerd:

Bijdrager
    Afroman

Zij hebben geen Renaults, zij hebbe flinke Range Rover Vogue’s. Nog de oudere en dus stoere non-gay versie.

Bijdrager
    Synapse88

ik krijg een mooi 404’tje te zien

Bijdrager
    vogel

Dit vind ik wel een hele gave Renault. Als ze er een open versie van maken én de Franse elektriek eens verbeteren zijn ze helemaal goed bezig!

@Van
    der Vleuten, de 404 is van Peugeot.

Moderator
    Pete.Z
    Nick op 11 augustus 2010

Als je het toch nodig vindt om zoiets te posten, doe het dan niet van een Renault.

Als je al sinds 2006 lid bent, zou je kunnen weten wie Jan-David is, vrolijkerd.

Bijdrager
    Synapse88

404 error bedoel ik

Bijdrager
    Vinhelper
    bob op 11 augustus 2010

ik krijg een mooi 404\’tje te zien

LOL, nee dit is de goede link.
    Renault maakt inderdaad geen 404 nee…

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.