18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Graag mening/advies over opmaak site

Hey.

Ik kreeg van versio een gratis domeinnaam (.nu extensie) en ik had wel zin om iets simpels te maken. Ja echt..;! Hier is het. Op deze site kan je checken voor welke iOS-versie er een jailbreak beschikbaar is.

Ik hoor graag jullie mening. Hebben jullie tips o.i.d.?

Link: http://www.jailbreakhet.nu

Groeten,
    Thijs.

Geblokkeerd
    Anoniem

Verkapte manier om geld te vragen.
    Voor mij is dit gewoon SPAM

Inactief
    Anoniem
    vuurvreter op 02 januari 2016

Verkapte manier om geld te vragen.
    Voor mij is dit gewoon SPAM

Nou.. Nee… Ik hoef hier geen geld voor hoor. Het zou fijn zijn als iemand iets wilt doneren, dat altijd, maar daar doe ik het niet voor. De hosting kost sowieso geld, dus ik maak verlies; geen winst.

Hoe dan ook. Bedankt voor die positiviteit.:roll: Heb je tips voor het design? Dat is waarom ik dit topic maakte hè…

Bijdrager
    Targaryen

Hilbert Hosting, waardoor de volledige prijs nu €15.72 per jaar bedraagd

Ai…

Geblokkeerd
    Anoniem

“€15.72 per jaar” zijn jouw kosten, en daar vraag jij een bijdrage voor?
    Voor welk verlies? Ik zou me schamen, maar dat is mijn mening.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Thijs, lees de huisregels nog eens door. Topics als deze zijn eigenlijk niet toegestaan.

Inactief
    Anoniem
    vuurvreter op 02 januari 2016

”€15.72 per jaar” zijn jouw kosten, en daar vraag jij een bijdrage voor?
    Voor welk verlies? Ik zou me schamen, maar dat is mijn mening.

Dat geld verdien jij misschien in een uur, maar ik in zo’n 3 maanden…

Geblokkeerd
    Anoniem

Leg eens uit hoe jij in 3 maanden € 15.72 weet binnen te harken?

Inactief
    Anoniem
    vuurvreter op 03 januari 2016

Leg eens uit hoe jij in 3 maanden € 15.72 weet binnen te harken?

Simpel. 3 x 5 = €15. Ik krijg €5 euro per maand. Ik ga als ik 15 ben een baantje zoeken, maar dat duurt nog 4 maandjes…

Geblokkeerd
    Anoniem

Dat is bijzonder weinig, dat zou meer moeten zijn
    http://www.nibud.nl/consumenten/zakgeld/

Inactief
    Anoniem
    vuurvreter op 03 januari 2016

Dat is bijzonder weinig, dat zou meer moeten zijn
    http://www.nibud.nl/consumenten/zakgeld/

Niks aan te doen hè. Maar ik snap je commentaar.

Bijdrager
    Shmoo

Jongens kom op zeg, hij’s 14 jaar, laat dit soort kinderen lekker online hun ding doen. Je hebt er ook van die leeftijd die trekken een kras op je auto uit verveling.

Maar 5,- per maand is wel extreem weinig zakgeld. Ik denk dat wij, de community van OMT eens een boze brief naar je ouders moeten sturen. ?

Als je straks wilt gaan daten kun je haar precies een roos en een kauwgombal kopen van al je zakgeld en dat eens per maand. Volgens mij kan dat nooit de bedoeling zijn. Op die manier krijg je nooit de chickies waar het allemaal om draait op die leeftijd maar zal je moeten kiezen uit de meiden die je beter een appel kunt kopen ipv een kauwgombal vol suikers.

Sleutelbeheerder
    Night

Ik heb het topic verplaatst naar Webontwikkeling.

1) Alleen reacties over de opmaak van de betreffende site worden gehonoreerd.
    2) Er mag geen hulp worden verstrekt inzake door Apple als illegaal bestempelde zaken.
    3) Er mag geen geld of wederdienst worden gevraagd of geboden.

Dus kom maar op met op- en/of aanmerkingen betreffende het uiterlijk van zijn site.

Bijdrager
    Targaryen
    Shmoo op 03 januari 2016

Maar 5,- per maand is wel extreem weinig zakgeld. Ik denk dat wij, de community van OMT eens een boze brief naar je ouders moeten sturen. ?

Pff, de knuffelcultuuroudjes aan het woord. Toen ik 14-15 was en dat is zelfs nog niet zo heel lang geleden, kreeg ik helemaal geen zakgeld. Als ik iets nodig had, dan vroeg ik erom. Een nee had ik, een ja kon ik krijgen.

Als ik iets groots wilde kopen, dan spaarde ik nieuwjaarscenten en verjaardagsgeld, de rest ging op m’n boekje of werd in een fonds gestopt. En als je dan toch maar 5 euro / maand krijgt, dan kun je beter niks geven als ouder. Wat is een kind nu met 5 euro in één maand? Eens naar de bioscoop met vrienden zit er dan toch niet in? Hier betaal je al snel 20 euro als je nog wat te eten en te drinken wil. Dat er zelfs websites bestaan waar er adviesbedragen staan, is gewoon van de gekke. Ik zal wel weer erg conservatief denken. Ik zie meer heil in het belonen van je kind voor zijn goed gedrag met een schappelijk bedrag waarmee hij in ieder geval eens naar de film kan. Dat hij dan liever dat geld spaart om te investeren in iets leukers, da’s dan weer een extra handigheid, want zo leert de kleine omgaan met geld.

Bijdrager
    Hansi2124

Hoe houd je de site omhoog?
    Om http://www.jailbreakhet.nu omhoog te kunnen houden, hebben we helaas geld nodig. Gelukkig hebben we een sponsoor

Het is beter om de vraag neer te zetten als
    Hoe kom je aan inkomsten om deze website draaiende te houden? (of iets dergelijks).
    Waarom zet je “we”? Jij beheert deze website toch in je eentje?
    Het is sponsor. Even veranderen dus.
    Het alleen noemen van de naam van de sponsor is niet genoeg. Koppel hieraan ook hun website en logo, daar zijn ze vast blij mee…..
    Zelf zou ik hier geen geld voor durven/willen vragen. Je doet het blijkbaar voor je hobby en een hobby kost nu eenmaal geld. Dat bedrag van iets meer dan €15 per jaar is echt een kleinigheid. Bovendien ga je binnenkort aan een baantje beginnen en is dit vragen om een bijdrage helemaal overbodig. Het doet afbreuk aan de simpele opzet van je website, maar dat is mijn mening.

Bijdrager
    SvS
    Targaryen op 03 januari 2016
    Shmoo op 03 januari 2016

Als ik iets groots wilde kopen, dan spaarde ik nieuwjaarscenten en verjaardagsgeld, de rest ging op m’n boekje of werd in een fonds gestopt. En als je dan toch maar 5 euro / maand krijgt, dan kun je beter niks geven als ouder. Wat is een kind nu met 5 euro in één maand? Eens naar de bioscoop met vrienden zit er dan toch niet in? Hier betaal je al snel 20 euro als je nog wat te eten en te drinken wil. Dat er zelfs websites bestaan waar er adviesbedragen staan, is gewoon van de gekke. Ik zal wel weer erg conservatief denken. Ik zie meer heil in het belonen van je kind voor zijn goed gedrag met een schappelijk bedrag waarmee hij in ieder geval eens naar de film kan. Dat hij dan liever dat geld spaart om te investeren in iets leukers, da’s dan weer een extra handigheid, want zo leert de kleine omgaan met geld.

Tja, het ligt aan leeftijd natuurlijk, voor 14 jarige is 5 euro te weinig, voor een 7 jarige is het heel wat. Zo leren ze sparen voor kleine speelgoed, uitbreidingen van bestaande sets, oid.

Geblokkeerd
    Anoniem

@Thijs.w

Allereerst zou ik de afbeelding, welke van apple is, veranderen…
    De algemene opmaak zou ik anders organiseren. Dit is niet erg overzichtelijk, zeker niet als er nog info bij komt.
    Verder zijn de drop down menus erg onoverzichtelijk, er staat teveel info in.

Laat je creativiteit maar los;)

Bijdrager
    SvS

Ter aanvulling op reactie van Shyos;
    Ik mis de inleiding, wellicht kun je die uit drop down menu halen en in content plaatsen.
    Bijv. waarom zou ik jailbreaken? Ik weet er wel een beetje van, maar doorsnee gebruiker misschien nog niet. Plaatjes van screenshots zou een welkome aanvulling zijn.
    En kopregel boven mag groter aangezien er geen logo bij zit.
    TIPS -> leiden naar een aparte pagina met TIPS is wel fijner.
    En de iOS’sen kadertjes kun je wellicht in 3 kolommen plaatsen, per iOS een rechthoekige kader?

Qua stijl en kleuren ben je wel op goede weg, lekker strak en rustig.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.