12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    maxtje

jailbreaken ipad retina

Kun je ene ipad retina ios 6.0.1 jailbreaken? heb het heel hard nodig!

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, nee, nee, en… nee.

En voordat men gaat vragen ‘En mijn iPad 3/mini, 2 etc. dan??’

http://www.jailbreaking.nl/jailbreak-wizard/

Bijdrager
    jgmkoster

Als je dan ook meteen de reden voor deze “noodzakelijke” jailbreak erbij geeft dan kan men je misschien ook op een andere manier helpen.

Bijdrager
    maxtje

Oh oké, en zou er binnen de maand 1 beschikbaar zijn , vermoed je?

Bijdrager
    KarelWillem

Ik vermoed van wel.
    Of niet, of misschien.

Nee sorry, dit zijn vragen waar helemaal niemand je een antwoord op gaat (kunnen) geven.

Bijdrager
    Ni3l55

Soms zijn ze best snel met het jailbreaken van een iDevice maar soms ook niet.

Bijdrager
    rdesign

Heb het gevoel dat de iPad – net als de Apple TV – wat minder prio heeft bij het Jailbreak-team. Maar, inderdaad, een uitleg wáárom je de jailbreak nodig hebt zou handig zijn. Wie weet kan het zonder!:)

Bijdrager
    Ni3l55

Ik vind Jailbreak wel leuk als je een oud iDevice hebt, ik heb namelijk een iPod Touch 2de generatie met iOS 4.2.1.
    Met mijn oude iPod kan ik nu veel minder vele apps zijn geüpdatet naar iOS 5/6 en moet ik dus Installous gebruiken om de oudere versies van te zetten, ook kan mijn ipod niet multitasken en een achtergrond.

Bijdrager
    rdesign

Hmm, eens, maar het maakt je oudere device ook retetraag. Mijn iPhone 3G was ook niet meer vooruit te branden omdat ik per se een achtergrondje op m’n homescreen wilde hebben..

Handig tooltje trouwens, KarelWillem! Thanks!

Bijdrager
    Ni3l55

Ja, inderdaad KW.

@rdesign:
    mijn iPod werkt zo en zo niet meer zo snel en met die jailbreak is die ook niet trager geworden.
    Ik zet niet hele thema’s en andere flauwekul er op gewoon installous en winterboard voor het achtergrondje.

Bijdrager
    iKweethetbeter

Mag er aub een slotje op dit domme draadje?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.