7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    zenproducts

jailbreak, worstcase scenario?

beste mensen,

ik heb een iPhone 4 met software 4.1, ik wil hem graag jailbreaken met greenpois0n.

Wat kan er precies allemaal fout gaan? en mocht het fout gaan kan je dan terug naar je oude software? of kan je hem echt blokkeren (baseband?) etc etc.

Alvast bedankt,

Groet,
    Zen

Bijdrager
    iMacDonalds

Het ergste wat fout kan gaan is dat je hem opnieuw moet synchroniseren. Gewoon Doen!

Bijdrager
    mvd076

met redsnow doen! werkt het makkelijktse en zonder risico!

wel even je passwords aanpassen en hackulos!:lol:

Bijdrager
    zenproducts

Oké thanks,

password?

Bijdrager
    Thoomas

[URL=http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/internet/verander-het-rootwachtwoord-van-je-iphone-mac/ ]Hoeft alleen als je OpenSSH installeert.[/URL]

Bijdrager
    Lauwrence

Er doen wel allerlei horrorverhalen de ronde over ‘bricked’ iPhones na een jailbreak, maar ik moet het zelf nog zien gebeuren.

Terug naar de originele firmware is geen probleem, gewoon in DFU mode en een restore doen via iTunes. Let alleen wel op dat iTunes de 4.2.1 zal willen installeren (omdat dit de meest recente versie is)! Het is dus niet onverstandig om via Cydia de signature (SHSH blobs) van de 4.1 firmware op te slaan, dan kun je altijd terug mocht je onverhoops de 4.2.1 installeren (die momenteel bij mijn weten nog niet untethered valt te jailbreaken).

Bijdrager
    zenproducts

ik heb even voor de zekerheid een screen dumpje erbij gedaan.

Dus met deze versie krijg ik toch geen problemen met baseband?

ik heb nog gekeken naar redsnow maar de dev site zie ik alleen maar 4.2 versie. misschien heeft iemand nog een linkje van de 4.1 versie. Want het klinkt een stuk beter de redsnow

daarna zal ik als een held de phone jaibreaken;-)

Dank jullie voor de tips

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.