14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    baba

Jailbreak van nieuwste iPod touch met 3.0

Weet iemand of het mogelijk is om de nieuwste iPod te jailbreaken is ?

Bijdrager
    pinkie

Ja

Bijdrager
    baba

Hoe en waarmee?

Bijdrager
    pinkie

Mag ik met de beste bedoelingen je adviseren om dat met behulp van google zelf uit te vissen voordat je op het forum afgebrand wordt. Er is heel veel info aanwezig, hier is een tip: http://www.ipodtouchfans.com/

Veel plezier

Bijdrager
    Oppie

Pinkie, dit is echt de zieligste reactie van 2009 tot nu toe!:?

Bijdrager
    Pieterr

Hoezo? Pinkie heeft een link gegeven naar het juiste forum voor dit soort vragen.

Bijdrager
    Oppie

De link is ok. De eerste zin Pieterr, daar ging het me om; moet ik het je echt uitleggen?!

Bijdrager
    Delta

Zelf kijk ik altijd op deze site als ik wil weten hoe ik iets moet jailbreaken, is erg handig!

http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=4305

Bijdrager
    Oppie

iClarified: geweldige site:
    Deze link geeft een overzicht met alle mogelijkheden op de iPod touch: iClarified – Tutorials – iPod touch

Bijdrager
    pinkie
    ”Oppie”

Pinkie, dit is echt de zieligste reactie van 2009 tot nu toe!:?

Gewoon melig op de vrijdag, mag toch wel? En ik ben er daarna toch serieus op in gegaan dus wat nou zielig, nee nou wordt ie mooi, wie denk je wel dat je………….ach, laat ook maar:D

iClarified, geweldig.

Bijdrager
    Oppie

Zijn er verschillende draadjes waarin forumleden kwalijk wordt genomen dat ze leden niet goed helpen, en direct over Google beginnen in plaats van ze te helpen – en dat zij draadjes waar jij juist een ander standpunt inneemt.
    En in dezelfde zin geef je in feite een stevige sneer naar de mede-forumleden, want die komen je “afbranden”…

Maar dat ‘mag’ dan weer wel, die “meligheid”…

Afijn, lama; prettig weekend. :innocent:

Bijdrager
    pinkie

Mmmmm, sarcasme en ironie zijn blijkbaar vreemden voor je Oppie, prettig weekend.

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet

Heeel moeilijk, om sarcasme of ironie te herkennen in geschreven tekst, zonder gezichtsuitdrukking, stemgeluid, oid… ik las ’t er ook niet aan af, pinkie…

Bijdrager
    syltheboy
    ”Oppie”

iClarified: geweldige site:
    Deze link geeft een overzicht met alle mogelijkheden op de iPod touch: iClarified – Tutorials – iPod touch

Da’s inderdaad een super handige link.:wink: Ondanks dat ik aardig weet hoe het jailbreaken in elkaar zit heb ik de link toch maar in m’n bladwijzerbalk gezet, zodat ik als ik het even niet meer weet toch even kan spieken hoe het ook alweer zat.:) Momenteel ben ik iPod touch loos, omdat ik hem vorige week woensdag heb verkocht. Ik wil in september waarschijnlijk een 16 of 32 GB iPod touch 3G aanschaffen.:P

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.